Η νέα Alfa Romeo Giulia QV με 510 άλογα και 0-100 σε 3,9 δεύτερα είναι εντυπωσιακή

Η νέα Alfa Romeo, η πολύ-αναμενόμενη Giulia, που παρουσιάστηκε στα 105α γενέθλια της μάρκας δεν έχει μόνο βαρύ όνομα έχει και δύσκολη αποστολή, καθώς καλείται να επαναφέρει την ιστορική εταιρεία του Μιλάνο στο προσκήνιο και στις λίστες αγορών όσων ενδιαφέρονται για σπορ σεντάν με αποδόσεις και επιδόσεις.

Αποδόσεις και επιδόσεις διαθέτει και μάλιστα σε υπερθετικό βαθμό η κορυφαία εκδοχή της η Giulia QV, που σε αντίθεση με ότι συνηθίζεται στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι αυτή που άνοιξε το χορό των εκδόσεων της νέας Alfa. Το βέβαιο είναι πως αποκλείεται να περάσει απαρατήρητη, ενώ διαθέτει όλα περιμένει κανείς από ένα σπορ μοντέλο αυτού του διαμετρήματος: μυώδες αμάξωμα, προσεγμένη αεροδυναμική χωρίς κραυγαλέες επιλογές και βέβαια έναν κινητήρα που υποστηρίζει την εμφάνιση.

Ο V6 της των 3.000 κυβικών έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Ferrari και θα παίρνει μπροστά όπως σε μια Ferrari, δηλαδή με μπουτόν, ενώ με τη βοήθεια δύο turbo αποδίδει 510 άλογα, που επιτρέπουν στη Giulia QV αφενός να πλειοδοτεί σε σχέση με όλα τα άλλα σπορ σεντάν της αγοράς και αφετέρου να χρειάζεται μόλις 3,9 δεύτερα για το 0-100. Η εντυπωσιακή αυτή τιμή έγινε εφικτή και χάρη στο σχετικά χαμηλό βάρος των 1.500 κιλών, που προέκυψε από την εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος (καπό, οροφή, άξονας μετάδοσης) και αλουμινίου (κινητήρας, πόρτες, μέρη αμαξώματος).

Οι Ιταλοί δεν αποκάλυψαν το εσωτερικό της νέας Giulia κι αυτό γιατί μέχρι τα μέσα της επόμενης χρονιάς που θα αρχίσουν οι πωλήσεις της έχουν ακόμα χρόνο. Τότε θα είναι διαθέσιμες και οι πιο προσιτές εκδόσεις. Με κινητήρες βενζίνης 1.400 και 1.800 κυβικών που θα αποδίδουν από 105 μέχρι και 240 ίππους και diesel, από 105 έως 200 άλογα, από 2.000 κυβικά. Διαθέσιμος θα είναι και ο πετρελαιοκινητήρας των 3.000 κυβικών που χρησιμοποιείται ήδη από τη Maserati και αποδίδει μέχρι και 340 ίππους, ενώ θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις. Στην πορεία η γκάμα θα εμπλουτιστεί και με ένα στέισον.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ αυτοκίνητο Alfa Romeo Giulia

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ