Οι 7 λέξεις που οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να λένε σε αφεντικά ή πελάτες [λίστα]

H σωστή χρήση των λέξεων, η προφορά, ακόμα και η ορθοφωνία, στον εργασιακό χώρο -οποιαδήποτε δουλειά και αν κάνει κανείς- εξακολουθούν να παίζουν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο.

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι διευθύνοντες σύμβουλοι και στρατηγικά στελέχη κολοσσιαίων επιχειρήσεων εκπαιδεύονται για τη χρήση του λόγου στις καλύτερες σχολές του κόσμου. Ή, αν δεν το κάνουν, απλά έχουν έμφυτο ταλέντο. Είτε έτσι, είτε αλλιώς δηλαδή, ξέρουν να χρησιμοποιούν άριστα τη γλώσσα.

Σύμφωνα με το Bussines Insider, η λέξη που κανείς ο οποίος βρίσκεται σε τέτοια θέση -αλλά και γενικά κάθε εργαζόμενος- δεν πρέπει να χρησιμοποιεί στις συζητήσεις με τους ανωτέρους του είναι η λέξη «φοβερό». Και αυτό γιατί, όπως γράφει, δείχνει λεκτικό περιορισμό, απροσεξία και τεμπελιά. Η λέξη «φοβερό», όπως σημειώνει ο αμερικανικός ιστότοπος, καθιστά αυτόν που την προφέρει μέλος της αγέλης, μέλος του κοπαδιού και πλήττει την αξιοπιστία αυτού που τη λέει.

Δεν είναι, όμως, η μόνη λέξη που κάνει κάτι τέτοιο. Υπάρχουν ακόμη 6 λέξεις τις οποίες κανείς εργαζόμενος δεν πρέπει να προφέρει στον εργασιακό του χώρο.

  • Καταπληκτικό
  • Θαυμάσιο
  • Απόλυτα
  • Απίστευτο
  • Απίθανο
  • Κουλ

«Είναι λέξεις πενιχρές, αναμασήματα, κλισέ, υπερβολές, άδειες, χωρίς πραγματική σημασία», σημειώνει -μεταξύ άλλων- το Bussiness Insider.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ λέξεις επιχειρήσεις

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ