Οι 7 λέξεις που οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να λένε σε αφεντικά ή πελάτες [λίστα] - iefimerida.gr

Οι 7 λέξεις που οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να λένε σε αφεντικά ή πελάτες [λίστα]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

H σωστή χρήση των λέξεων, η προφορά, ακόμα και η ορθοφωνία, στον εργασιακό χώρο -οποιαδήποτε δουλειά και αν κάνει κανείς- εξακολουθούν να παίζουν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο.

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι διευθύνοντες σύμβουλοι και στρατηγικά στελέχη κολοσσιαίων επιχειρήσεων εκπαιδεύονται για τη χρήση του λόγου στις καλύτερες σχολές του κόσμου. Ή, αν δεν το κάνουν, απλά έχουν έμφυτο ταλέντο. Είτε έτσι, είτε αλλιώς δηλαδή, ξέρουν να χρησιμοποιούν άριστα τη γλώσσα.

Σύμφωνα με το Bussines Insider, η λέξη που κανείς ο οποίος βρίσκεται σε τέτοια θέση -αλλά και γενικά κάθε εργαζόμενος- δεν πρέπει να χρησιμοποιεί στις συζητήσεις με τους ανωτέρους του είναι η λέξη «φοβερό». Και αυτό γιατί, όπως γράφει, δείχνει λεκτικό περιορισμό, απροσεξία και τεμπελιά. Η λέξη «φοβερό», όπως σημειώνει ο αμερικανικός ιστότοπος, καθιστά αυτόν που την προφέρει μέλος της αγέλης, μέλος του κοπαδιού και πλήττει την αξιοπιστία αυτού που τη λέει.

Δεν είναι, όμως, η μόνη λέξη που κάνει κάτι τέτοιο. Υπάρχουν ακόμη 6 λέξεις τις οποίες κανείς εργαζόμενος δεν πρέπει να προφέρει στον εργασιακό του χώρο.

  • Καταπληκτικό
  • Θαυμάσιο
  • Απόλυτα
  • Απίστευτο
  • Απίθανο
  • Κουλ

«Είναι λέξεις πενιχρές, αναμασήματα, κλισέ, υπερβολές, άδειες, χωρίς πραγματική σημασία», σημειώνει -μεταξύ άλλων- το Bussiness Insider.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ λέξεις επιχειρήσεις
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ