Γιατί συμμάχησαν Guardian, CNN, Financial Times, Reuters και Economist

Είναι πέντε από τα ισχυρότερα ΜΜΕ σε όλο τον κόσμο. Τώρα, Guardian, CNN International, Financial Times, Reuters και Economist αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους.

Οπως ανακοίνωσαν, θα διαμορφώσουν μία διαφημιστική συμμαχία, ένα κοινό μέτωπο για να κοντράρουν «υπερδυνάμεις» όπως το Google, το Facebook, το Twitter και το LinkedIn. Η «Πανγαία», όπως θα ονομάζεται αυτή η συμμαχία, θα ενώσει ουσιαστικά το τεράστιο αναγνωστικό κοινό των πέντε αυτών ΜΜΕ στο διαδίκτυο, προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι να αγοράζουν διαφημιστικό χώρο σε όλα αυτά τα site, με μία συναλλαγή. Κάτι που θα τους προσφέρει πρόσβαση σε 110 εκατομμύρια αναγνώστες σε όλο τον κόσμο.

Ο λόγος που το κάνουν είναι προφανής. Μόνη της η ιστοσελίδα της Guardian, που έχει περίπου 43 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες το μήνα, δυσκολεύεται να κοντράρει το Facebook, των 1,4 δισεκατομμυρίων ενεργών χρηστών το μήνα, όταν προσπαθεί να δελεάσει τους διαφημιστές. Τα πέντε αυτά μέσα μαζί όμως, μπορούν να κλείσουν αυτή την ψαλίδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ CNN διαφημιστική συμμαχία Guardian

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ