Κόστος 2,5 εκατομμύρια και τελική 460 για τη νέα Bugatti - iefimerida.gr

Κόστος 2,5 εκατομμύρια και τελική 460 για τη νέα Bugatti

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Bugatti Veyron έχει παρουσιαστεί το 2005 και λογικά η αντικατάστασή της έχει μπει στην τελική ευθεία, με δοκιμές του νέου μοντέλου, της Chiron, στο δρόμο και στην πίστα του Nuerburgring.

Οι φήμες, που αναπόφευκτα συνοδεύουν την εξέλιξη ενός τέτοιου αυτοκινήτου, θέλουν τη Chiron, να έχει ελαφρώς μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις για χάρη της βελτιωμένης άνεσης των επιβατών της, καθώς και να χάνει αρκετά κιλά σε σχέση με τη Veyron.

Ταυτόχρονα ο θηριώδης W16 θα περάσει από τους 1.200 ίππους στους 1.500 και μάλιστα χωρίς τη χρήση υβριδικής υποβοήθησης, όπως συμβαίνει σε άλλα hyper cars, προκειμένου να μην αυξηθεί το βάρος αλλά και η πολυπλοκότητα.

Φυσικά μέσα στους στόχους της εξέλιξης της νέας Bugatti είναι και η διατήρηση του τίτλου του ταχύτερου αυτοκινήτου στο κόσμο. Έτσι η Chiron, που θα κοστίζει γύρω στα 2,5 εκατομμύρια ευρώ, όσο οι πρόσφατες συλλεκτικές εκδόσεις της Veyron δηλαδή, θα φτάνει, χάρη και στην πολύ καλή αεροδυναμική της, τα 460 χλμ./ ώρα.

Κόστος 2,5 εκατομμύρια και τελική 460 για τη νέα Bugatti | iefimerida.gr 0
Κόστος 2,5 εκατομμύρια και τελική 460 για τη νέα Bugatti | iefimerida.gr 1
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ Bugatti Gangloff Veyron Chiron αυτοκίνητο
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ