Ερωτας, πολυτέλεια, θάλασσα, ήλιος: Η νέα τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης σε έξι χιουμοριστικά σποτ [βίντεο]

Επειτα από τις επιτυχημένες περσινές τουριστικές καμπάνιες στο διαδίκτυο, η Περιφέρεια Κρήτης συνεχίζει να πρωτοπορεί με έξι βίντεο-σποτ σε σκηνοθεσία Θοδωρή Παπαδουλάκη, που είναι βασισμένα σε 12 θεματικούς άξονες από τον στρατηγικό σχεδιασμό της τουριστικής προβολής της Κρήτης.

Τα γυρίσματα των σποτ, παραγωγής ΜcCann Erickson και Indigo view, ολοκληρώθηκαν τον περασμένο Ιούνιο και είναι βασισμένα στη νέα επικοινωνιακή ταυτότητα της Κρήτης «Crete - The Island Inside you» (Κρήτη - Το νησί μέσα σου).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ