fbpx Επιστολή του Πολύκαρπου Γεωργιάδη: Τι λέει για τον Μαζιώτη και τη σύλληψή του | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΠΑΡΑΒΙΑΣΕ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΟΥΣ ΟΡΟΥΣ

Επιστολή του Πολύκαρπου Γεωργιάδη: Τι λέει για τον Μαζιώτη και τη σύλληψή του

Επιστολή του Πολύκαρπου Γεωργιάδη: Τι λέει για τον Μαζιώτη και τη σύλληψή του
22|10|2014 | 13:28

Δύο 24ωρα μετά τη σύλληψή του, ο συνεργός του Βασίλη Παλαιοκώστα, Πολύκαρπος Γεωργιάδης, που έχει καταδικαστεί για τη συμμετοχή του στην απαγωγή του επιχειρηματία Γ. Μυλωνά, έστειλε επιστολή σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου για να δώσει τη δική του εκδοχή.

Σε κείμενό του που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα athens.indymedia.org, ο 36χρονος υποστηρίζει, μεταξύ άλλων, ότι δεν παραβίασε κανέναν περιοριστικό όρο, ενώ ιδιαίτερη σημασία έχει και η αναφορά του στον Νίκο Μαζιώτη.

Συγκεκριμένα, γράφει στην επιστολή: «Τα ξημερώματα της 21ης Οκτωβρίου οι ένστολοι υπερασπιστές της αστικής τάξης με συνέλαβαν στο αεροδρόμιο ΕΛ. Βενιζέλος, λίγο πριν αποβιβαστώ με φίλη και συντρόφισσα σε αεροπλάνο με προορισμό τις Βρυξέλλες. Εκεί αμφότεροι θα συμμετείχαμε σε προγραμματισμένη εκδήλωση της Διεθνούς Κόκκινης Βοήθειας. Επίσημη εκδοχή των κατασταλτικών μηχανισμών υπήρξε η "παραβίαση" του κατά φαντασίαν περιοριστικού όρου της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα. Όπως, όμως, αποδείχθηκε και στην ακροαματική διαδικασία στο αυτόφωρο μονομελές, τέτοιος περιοριστικός όρος ουδέποτε μου επιβλήθηκε από το συμβούλιο πλημμελειοδικών της Κέρκυρας που εξέδωσε το βούλευμα της αποφυλάκισής μου, τον Σεπτέμβρη του 2013».

Στη συνέχεια αναφέρει ότι «η εισαγγελέας, όμως, ασθμαίνοντας και αγωνιώντας για το νέο φιάσκο των διωκτικών μηχανισμών, προχώρησε σε μια πρωτοφανή νομική ταχυδακτυλουργία, ελαστικοποιώντας και επεκτείνοντας κατά το δοκούν Την λέξη "διαμονή", ταυτίζοντάς την με το κυριολεκτικό ρίζωμα του πρώην κρατούμενου σε ένα σπίτι και μετατρέποντας τη διαμονή σε μια κατοικία σε έναν οιονεί κατ' οίκων περιορισμό. Και φυσικά, το μειράκιο που παρίστανε την πρόεδρο δε δίστασε να επικυρώσει το δικαστικό πραξικόπημα, καταδικάζοντάς με σε εξάμηνη ποινή (πράγμα που σημαίνει πως σε μια ενδεχόμενη τελεσίδικη καταδίκη στο εφετείο, θα πρέπει να εκτίσω και την πενταετή αναστολή). Συνηθισμένα τα βουνά απ' τα χιόνια: προ λίγων ετών ένας διαφορετικού είδους δικαστικός κρετινισμός αρνούνταν να μου χορηγήσει άδεια, αιτιολογώντας την εκδικητική του μανία με τη μεγαλύτερη μπούρδα που θα μπορούσε να εξακοντίσει ένας φασιστάκος εισαγγελέας: ήμουν "φυγόδικος" επειδή παρέμενα ασύλληπτος πριν τη σύλληψή μου! Τα ξίφη της διαλεχτικής αρπάξανε φωτιά...»

Ο Πολύκαρπος Γεωργιάδης τονίζει ακόμη στην επιστολή του πως «οι νομικίστικες μανούβρες, τα απανωτά δικαστικά πραξικοπήματα και η εξουσιαστική αυθαιρεσία δεν πρέπει αν αντιμετωπίζονται από τους αναρχικούς και τους κομμουνιστές επαναστάτες με τη μέθοδο της στρουθοκαμήλου, επειδή "όλοι οι νόμοι είναι εκτρωματικοί". Όσο δεν αντιλαμβανόμαστε ΚΑΙ τους νόμους ΚΑΙ τις δικαστικές αίθουσες ως άλλο πεδίο μάχης στο οποίο αντανακλώνται κοινωνικοί και ταξικοί συσχετισμοί δύναμης, τόσο θα χορηγούμε εθελοντικά χώρο στο κράτος της έκτακτης ανάγκης, για να επεκτείνει την κυριαρχία του και να διογκώνει την αυταρχικοποίησή του. Αν κάτι μας δείχνει η πρόσφατη παρεμπόδιση της παρέμβασης του Νίκου Μαζιώτη σε εκδήλωση του Κ* Βοξ στο Γκίνη, είναι πως η νεοφιλελεύθερη αστική δημοκρατία του 21ου αιώνα είναι έτοιμη να θυσιάσει και τα πιο ιερά φετίχ της, όπως είναι η "ελευθερία του λόγου", στο βωμό της πλέον βάρβαρης καπιταλιστικής επίθεσης της πρόσφατης ιστορίας».

Επιπλέον σημειώνει, μεταξύ άλλων, ότι «θεωρώ, λοιπόν, πως η τελευταία περίπτωση με τη σύλληψή μου δεν μπορεί να νοηθεί έξω από αυτό το πλαίσιο του επελαύνοντα αυταρχισμού της κρατικής εξουσίας. Το αστικό κράτος για να εξυπηρετήσει το κεφάλαιο δεν θα διστάσει να πουλήσει ακόμα και τον παρθενικό του υμένα στον διάολο: τη δημοκρατία (τους)».

ΣΧΟΛΙΑ