fbpx Η Ελλάδα γεμίζει πίστες για Φόρμουλα 1 -Τέλος του χρόνου αρχίζουν τα έργα στην Πάτρα | ΕΛΛΑΔΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΕΛΛΑΔΑ
ΜΕ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Η Ελλάδα γεμίζει πίστες για Φόρμουλα 1 -Τέλος του χρόνου αρχίζουν τα έργα στην Πάτρα

Η Ελλάδα γεμίζει πίστες για Φόρμουλα 1 -Τέλος του χρόνου αρχίζουν τα έργα στην Πάτρα
02|10|2014 | 09:56

Φαίνεται πως η Ελλάδα θα γεμίσει πίστες για Φόρμουλα 1! Τη στιγμή που το πλάνο για δημιουργία αγωνιστικής πίστας στη Δραπετσώνα βρίσκονται ακόμα στη φάση της διαβούλευσης, μια άλλη θα αρχίσει να κατασκευάζεται στην Πάτρα.

Eως το τέλος του έτους εκτιμάται ότι θα ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής πίστας προδιαγραφών Φόρμουλα 1 στην περιοχή της Πάτρας, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στην Καθημερινή ο κ. Ευάγγελος Φλωράτος, πρόεδρος της εταιρείας Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας Α.Ε., που έχει αναλάβει και προωθεί τη σχετική επένδυση.

Μάλιστα, αναφέρει πως η εταιρεία βρίσκεται σήμερα στο τελικό στάδιο των διαπραγματεύσεων με ενδιαφερόμενους επενδυτές από το εξωτερικό, οι οποίοι θα αναλάβουν να καλύψουν την απαιτούμενη χρηματοδότηση για την έναρξη λειτουργίας της πίστας, που υπολογίζεται σε περίπου 65 εκατ. ευρώ. Μεταξύ αυτών, περιλαμβάνεται και επενδυτής από τη Μ. Ανατολή, γνώστης του αντικειμένου.

Έναρξη το 2018

Απώτερος στόχος είναι η έναρξη λειτουργίας της πίστας στην Πάτρα το 2018, καθώς αν ξεκινήσουν οι εργασίες φέτος, το έργο θα έχει ολοκληρωθεί σε τρία χρόνια, δηλαδή στο τέλος του 2017. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία «Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας» απαρτίζεται από περίπου 430 μετόχους, οι οποίοι ήδη από το 1995 έχουν προχωρήσει στην αγορά έκτασης 1.148 στρεμμάτων, η οποία βρίσκεται στη θέση «Ρέντες» του Δήμου Ερυμάνθου, σε μια περιοχή (Χαλανδρίτσα) με απόσταση 18 χιλιομέτρων από την Πάτρα.

Καρτ και Μουσείο

Η αλήθεια είναι ότι η συγκεκριμένη πίστα δεν πρόκειται να δημιουργηθεί με στόχο να ενταχθεί στο αγωνιστικό πρόγραμμα των αγώνων της F1, καθώς κάτι τέτοιο θα ανέβασε το κόστος σε υπερδιπλάσιο βαθμό.

Η χρήση της θα είναι διαφορετική και θα έχει ως γνώμονα τη δημιουργία βιώσιμων εγκαταστάσεων, που θα προσφέρουν πολύ ανταγωνιστικές τιμές για χρήση μιας σύγχρονης πίστας των υψηλότερων προδιαγραφών, συγκριτικά με άλλες πίστες του εξωτερικού. «Το κόστος χρήσης της πίστας για μία ημέρα, π.χ. από μια αυτοκινητοβιομηχανία που θα θελήσει να δοκιμάσει έναν νέο κινητήρα της, θα είναι μόλις 6.000 ευρώ, έναντι 35.000 ευρώ που κοστίζει κάτι αντίστοιχο στην πίστα της Μόντσα, στη γειτονική Ιταλία», τονίζει χαρακτηριστικά ο κ. Φλωράτος. Από τη λειτουργία της πίστας στην Πάτρα αναμένεται να δημιουργηθούν 223 νέες θέσεις εργασίας.

Παράλληλα σχεδιάζεται να δημιουργηθεί πίστα καρτ διεθνών προδιαγραφών, πίστα ασφαλούς οδήγησης, αλλά και Μουσείο Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ