ΤHEATRALE: Eγκλημα στην επαρχία -Οι «Φόνισσες της Παπαδιαμάντη» εξοντώνουν όλον τον πληθυσμό - iefimerida.gr

ΤHEATRALE: Eγκλημα στην επαρχία -Οι «Φόνισσες της Παπαδιαμάντη» εξοντώνουν όλον τον πληθυσμό

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

O TAZ επισκέπτεται ξανά το σουξέ της χρονιάς που περιοδεύει και αναστατώνει με γέλιο και συναίσθημα όλη την Ελλάδα. Ποιες είναι οι επόμενες ημερομηνίες και παραστάσεις;

Αλέξανδρος Ρήγας – Δημήτρης Αποστόλου. Ξανά σε φόρμα. Όχι ότι τη χάνουν συχνά, απλά μερικές φορές, εγκέφαλος είναι ο άτιμος, κάτι μπορεί να σου ξεφύγει. Και συνήθως, αυτό είναι το παράδοξο στο θέατρο, εκεί που σου ξεφεύγει είναι που βρίσκεις την αλήθεια σου και το ταλέντο σου.

Δεν θα πω ψέματα ότι οι «Φόνισσες της Παπαδιαμάντη» είναι από τις καλύτερες δουλειές τους. Με θεατρικούς όρους μιλώντας εννοώ, που εν προκειμένω είναι απόλυτα βαρετοί και ξεπερασμένοι. Είναι όμως σίγουρα μια από τις τίμιες, θανατηφόρα ξεκαρδιστικές και αναπάντεχα ευαίσθητες θεατρικές τους παραστάσεις. Σε απλά ελληνικά, είναι η απόλυτη ελληνική θεατρική καλοκαιρινή εμπειρία. (Διαβάστε την κριτική για τη χειμωνιάτικη παράσταση ΕΔΩ)

Mε ένα συγκλονιστικό super cast που για την περιοδεία έκανε δύο σημαντικές και πολύ πετυχημένες αλλαγές. Την αναγεννημένη Τζένη Μπότση στο ρόλο που στην αρχική παράσταση είχε η Νατάσσα Καλογρίδου και την απολαυστική Φωτεινή Ντεμίρη στη θέση της μάλλον προβληματικής στην αρχική παράσταση, Χρύσας Ρώπα. Με ανάλογες και ιδιαίτερα εύστοχες αλλαγές στο κείμενο. Ούτως ή άλλως, τα έργα των Ρήγα – Αποστόλου πάντα είναι work in progress και πάντα σε περιμένει μια μεγάλη έκπληξη όταν τα ξαναδείς.

Οι υπόλοιποι υπέροχοι παραμένουν οι ίδιοι: Η Κωνσταντίνα Μιχαήλ που συνεχίζει να εκπλήσσει στο «δεύτερο» στάδιο της καριέρας της, με την ευελιξία, την αμεσότητα και την προσαρμοστικότητα του πηγαίου και τόσο φιλικού για το θεατή ταλέντου της. Η Σοφία Βογιατζάκη που θες να παρακαλάς να γίνεις φίλος της. Η Ναταλία Δραγούμη που ανανεώνει το συμβόλαιο της με τη σκηνή, με έναν «άλλο» ρόλο.

Η Παρθένα Χοροζίδου, που δεν παίζει κωμωδία, τη ζει μέσα της ακόμα κι όταν χρειάζεται από τον ρόλο να είναι ανέκφραστη. Ο Πατρίκιος Κωστής, από τα πιο γνήσια όμορφα και σεμνά αγόρια της ελληνικής σόου μπιζ. Η Ελένη Καστάνη, που μεταφράζει τη λέξη τσαχπινιά σε έντεχνο σουρεαλισμό. Και φυσικά η Τζέση Παπουτσή, που η παρουσία της και η σπίθα της είναι μια θεατρική σκηνή από μόνη της.

Ένα ανελέητο δίωρο θανατηφόρας ατάκας, φαρσικών καταστάσεων, κοινωνικής κριτικής, και πανέξυπνα καλυμμένης πίσω από την πλάκα, ευαισθησίας που πρέπει να είσαι σε μανιοκατάθλιψη για να μη γελάσεις. Όχι τυχαία, η μεγαλύτερη θεατρική επιτυχία του χειμώνα που μας πέρασε, κάνει «διακοπές» γεμίζοντας, μάλλον στην πραγματικότητα, «σπάζοντας» καθίσματα σε όλη την Ελλάδα, και στην Κύπρο, μέχρι να επιστρέψουν ξανά τον Σεπτέμβριο στην Αθήνα.

Για να μη μείνετε στην «απ’ έξω» και να κλείσετε εγκαίρως εισιτήρια, οι επόμενες παρουσιάσεις της σούπερ επιτυχίας είναι οι εξής:

16 – 17/8 Νέα Μάκρη
18/6 Χαλκίδα
20 – 21/8 Θεσσαλονίκη
23/8 Μουδανιά
24/8 Γιαννιτσά
25/8 Ιωάννινα
26/8 Τρίκαλα
27 – 27/8 Λάρισα
29/8 Λαμία
2/9 Αχαρνές
3/9 Νίκαια
4/9 Χαλάνδρι
5/9 Βύρωνας
8/9 Μαρούσι
10/9 Βριλήσσια
15 – 17/9 Κύπρος
19 – 21/9 Πάτρα

Οι «Φόνισσες της Παπαδιαμάντη» είναι αποδεδειγμένα πλέον αδίστακτες. Κι από το φθινόπωρο, ξανά στην Αθήνα, είναι αποφασισμένες να μη δείξουν κανένα έλεος.

***Ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο www.facebook.com/tazthebuzz ή στο www.twitter.com/klarinabourana. Kάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του facebook www.facebook.com/SigaikaProductions για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ