Η Scarlett Johansson στη νέα καμπάνια της D&G

Η ξανθιά πρωταγωνίστρια ποζάρει ξανά για τον οίκο Dolce & Gabbana και το Hollywood αναρωτιέται αν κάτι λείπει από την μύτη της.

Η Scarlett έχει επανειλημμένα γίνει το βασικό πρόσωπο σε διαφημιστικές καμπάνιες μεγάλων εταιρειών όπως η L'Oreal, η Louis Vuitton, η Mango και η σαμπάνια Moet & Chandon, και πάντα το concept είναι λίγο πολύ το ίδιο: αψεγάδιαστο δέρμα, λάγνο βλέμμα, δαντελένια (ή καθόλου) εσώρουχα, κλασικό ξανθό μαλλί σε στυλ 40s και σαρκώδη μισάνοιχτα χείλη. Μόνο που αυτή τη φορά στη νέα σειρά διαφημίσεων που έκανε για λογαριασμό των Dolce & Gabbana κάτι φαίνεται να λείπει από τη μύτη της.

Οι gossip στήλες στις ΗΠΑ έχουν πάρει φωτιά για την ανύπαρκτη μύτη της Scarlett ωστόσο οι πιο έγκυροι λένε πως η Johansson δεν έχει κάνει πλαστική επέμβαση (και πρόσφατες φωτογραφίες της το αποδεικνύουν) αλλά μάλλον κάποιος γραφίστας το παράκανε στο ρετούς.

Δείτε και αποφασίστε μόνοι σας

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ