Πώς προφέρονται οι πιο γνωστές μάρκες στον κόσμο -Τι κάνουμε λάθος [βίντεο] - iefimerida.gr

Πώς προφέρονται οι πιο γνωστές μάρκες στον κόσμο -Τι κάνουμε λάθος [βίντεο]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Τα λογότυπά τους τα αναγνωρίζουν ακόμη και μικρά παιδιά. Αθλητικές εταιρείες, αυτοκινητοβιομηχανίες ή κολοσσοί στο χώρο της μόδας. Στην οπτική αναγνώριση είναι όλα εύκολα. Στην προφορά μερικών εκ των μεγαλύτερων brand name στον κόσμο όμως αρχίζουν οι διαμάχες.

Από τις πιο κλασικές, εκείνες που έχουν στο επίκεντρο την Nike. Ποιο είναι τελικά το σωστό; «Νάικ» ή «νάικι»; Χρόνια γίνονται κόντρες μεταξύ φίλων και ειρωνικά σχόλια από αμφότερες τις πλευρές. Επιτέλους όμως, το ζήτημα διευθετήθηκε. Δύο φίλοι, που βαρέθηκαν να τσακώνονται για αυτό το θέμα, έστειλαν πρόσφατα μία επιστολή στον πρόεδρο της Nike, Φίλιπ Νάιτ, κι εκείνος τους έλυσε την απορία. Η σωστή προφορά είναι «νάικι» και καλά θα κάνουν να το συνηθίσουν όσοι είχαν διαφορετική άποψη.

Με αφορμή την επίλυση αυτού του τεράστιου μυστηρίου, η Guardian ανέλαβε να δώσει λύση σε ανάλογα διλήμματα, σε ότι αφορά το πώς προφέρονται οι μεγαλύτερες μάρκες.

Οι γαλλικές εταιρείες, κυρίως εκείνες που δραστηριοποιούνται στο χώρο της μόδας προκαλούν το μεγαλύτερο πονοκέφαλο. Οπως αναλύει λοιπόν η βρετανική εφημερίδα, ο οίκος Hermès προφέρεται ως «ερμές», ενώ ο Givenchy ως «ζιβονσί», κάτι που θεωρούνται αυτονόητο για τους γαλλομαθείς, αλλά όχι και για τον υπόλοιπο κόσμο που συνηθίζει να «σκοτώνει» τα ονόματα των εν λόγω εταιρειών στην προσπάθεια να τα προσφέρει.

Προβληματισμός όμως υπάρχει και στο χώρο του αυτοκινήτου. Γιατί πώς να θαυμάσει κανείς μία Porche, αν δεν μπορεί να πει σωστά το όνομα της εταιρείας. Οπως διευκρινίζει λοιπόν η Guardian, η σωστή προφορά είναι «πόρσα».

Σαν να μην έφτανε η Nike, μία ακόμη αθλητική εταιρεία χώρισε σε... στρατόπεδα τους δρομείς. Η Saucony, που- για να μην κοκκινίζει κανείς από ντροπή όταν την προφέρει θα πρέπει να λέει «σόκανι».

Από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όμως είναι- πάλι για εκείνους που αγνοούν τους κανόνες της γαλλικής γλώσσας- ο οίκος Yves Saint Laurent- «ιβ σαν λογάν» κατά προσέγγιση- αλλά και της περίφημης σαμπάνιας Moët et Chandon (μοέτ ε σάντον). Ευτυχώς όμως, το βρετανικό δημοσίευμα έβαλε τα πράγματα στη θέση τους.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ειδήσεις προφορά μάρκες
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ