ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ

Ποιοι είναι οι δέκα νέοι επιχειρηματίες που κατάθεσαν χαρτιά για να πάρουν Βραβείο Επιχειρηματικότητας και 700.000 ευρώ [εικόνες]

Ποιοι είναι οι δέκα νέοι επιχειρηματίες που κατάθεσαν χαρτιά για να πάρουν Βραβείο Επιχειρηματικότητας και 700.000 ευρώ [εικόνες]

Τους δέκα υποψήφιους επιχειρηματίες που διεκδικούν χρηματοδότηση ύψους έως και 700.000 ευρώ, καθώς επίσης και υπηρεσίες υποστήριξης και συμβουλευτικής καθοδήγησης (mentoring), προκειμένου να υλοποιήσουν με επιτυχία την επιχειρηματική τους ιδέα, ανακοίνωσε χθες το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας.


Σημειώνεται ότι το Ελληνικό Βραβείο Επιχειρηματικότητας είναι ένας θεσμός ο οποίος χρηματοδοτείται και διαχειρίζεται από το Libra Group, για λογαριασμό της Ελληνικής Πρωτοβουλίας (The Hellenic Initiative), ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού με σκοπό την ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας και των επενδύσεων στην Ελλάδα.

Κατά την εφετινή διοργάνωση του θεσμού περισσότερα από 1.000 άτομα δήλωσαν συμμετοχή στην ιστοσελίδα του Ελληνικού Βραβείου Επιχειρηματικότητας (www.hellenicaward.com), ενώ υποβλήθηκαν συνολικά 488 επιχειρηματικά σχέδια.

Στους δέκα φιναλίστ περιλαμβάνονται οι επιχειρηματικές προτάσεις:

1. hp-necovery- Τεχνολογία ενεργειακής αναβάθμισης των υφιστάμενων οικιακών φωτοβολταϊκών εγκαταστάσεων. Αυτό το καινοτόμο προϊόν αυξάνει την αποτελεσματικότητα της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας και εξοικονομεί ενέργεια για την παραγωγή ζεστού νερού. Το hp-necovery παρατείνει επίσης τη διάρκεια ζωής των ηλιακών πάνελ. Το προϊόν έχει δίπλωμα ευρεσιτεχνίας και απευθύνεται τόσο στην ελληνική όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά.

Αιτούντες: Αναστασία Ραπτοπούλου, Βασίλης Σούλιος.

2. RTsafe- Ως αποτέλεσμα εκτεταμένης επιστημονικής έρευνας, τα προϊόντα της RTsafe έχουν σχεδιαστεί για να βελτιστοποιήσουν την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα της ακτινοθεραπείας στους ασθενείς με καρκίνο με ένα μοναδικό εξατομικευμένο τρόπο, ελαχιστοποιώντας παράλληλα τις πιθανότητες παρενεργειών της θεραπείας.

Αιτούντες: Ευάγγελος Παππάς, Θωμάς Μαρής, Νικόλαος Στεργιόπουλος.

3. ’ΆNASSAORGANICS- Μια νέα σειρά από premium τσάι βοτάνων και αφεψήματα. Η Anassa Organics επιλέγει την καλύτερη ποιότητα ελληνικών βιολογικών προϊόντων με εκλεκτή γεύση και αρώματα. Τα προϊόντα παρουσιάζονται σε πακέτα με εξαιρετικά δημιουργικό και σύγχρονο branding, που μετατρέπουν την παρασκευή αρωματικών ροφημάτων βοτάνων σε τελετουργικό. Η σειρά Anassa Organics απευθύνεται στη διεθνή αγορά.

Αιτούσες: Αφροδίτη Φλώρου, Γιάννα Ματθαίου.

4. ZEUS+DIONECONCEPTSTORE - Η Zeus+Dione είναι ένα πολυτελές brand που διαθέτει αποκλειστικά χειροποίητα προϊόντα εμπνευσμένα από την Ελληνική Κληρονομιά. Το νέο Concept Store της εταιρείας θα αποτελέσει την πλατφόρμα για άλλους επιδέξιους καλλιτέχνες, σχεδιαστές, κατασκευαστές και δεξιοτέχνες να πωλούν τα δικά τους προϊόντα. Πρόκειται για μια προσπάθεια που έχει ως στόχο να μεταφέρει το brand Zeus+Dione σε ένα νέο πεδίο, ως κομβικό σημείο για διάφορα παραδοσιακά Ελληνικά προϊόντα και κομψοτεχνήματα.

Αιτούσες: Mareva Grabowski, Δήμητρα Κολοτούρα.

5. OpenCircle- Πρόκειται για μία διαδικτυακή κοινότητα, όπου επιχειρηματίες με όραμα παρουσιάζουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες για την προώθηση συνεργασιών με επενδυτές που επιθυμούν να συμμετέχουν στην ανάπτυξή τους. Σε αντίθεση με το παραδοσιακό crowd funding, αυτό το “equity crowd funding” παρέχει μια σαφή δίοδο για τη συμμετοχή με ίδια κεφάλαια στις εταιρείες που συμμετέχουν.

Αιτών: Σωκράτης Πλούσσας.

6.  e-satisfaction- Η πρώτη, ανεξάρτητη πλατφόρμα που καταγράφει ολόκληρη την εμπειρία διαδικτυακής αγοράς των e-shoppers από την περιήγηση μέχρι την παραγγελία και την παράδοση. Το e-satisfaction επιδιώκει να γίνει μία ευρέως διαδεδομένη και αξιόπιστη πηγή αναφοράς και πληροφόρησης για τους καταναλωτές, καθώς επίσης και ένας πολύτιμος διαδραστικός μηχανισμός feedback και αναφορών για ηλεκτρονικά καταστήματα σε παγκόσμιο επίπεδο.

Αιτούντες: Στέλιος Ηλιάκης, Ξένια Κούρτογλου, Κατερίνα Πραματάρη.

7. BunkeringatSea- Μία ολοκληρωμένη διαδικτυακή πλατφόρμα που παρέχει τις βέλτιστες, διαφανείς και ανταγωνιστικές σε κόστος λύσεις για την προσφορά και ζήτηση ναυτιλιακού καυσίμου (Bunkers) συνδέοντας τους φορείς εκμετάλλευσης πλοίων (πλοιοκτητών και ναυλωτών) με τους προμηθευτές καυσίμων ή με διαμεσολαβητές (Bunker Brokers) σε όλο τον κόσμο. Το σύστημα λειτουργεί σε πραγματικό χρόνο με ηλεκτρονικές δημοπρασίες.

Αιτούντες: Νικόλαος Γαβαλάς, Δημήτριος Σπυρόπουλος.

8. Super- Το Super είναι μια εφαρμογή για smartphones που επιδιώκει να φέρει την επανάσταση στον κλάδο του λιανικού εμπορίου. Αυτή η εφαρμογή ανταμοιβής επιτρέπει στους αγοραστές να λάβουν επιστροφή μετρητών στις αγορές τους, χωρίς να χρειάζεται να εξαργυρώσουν κουπόνια, προσφορές ή να συλλέγουν πόντους. Το σύστημα λειτουργεί για on-line αγορές αλλά και για αγορές σε μια ευρεία γκάμα καταστημάτων, επιτρέποντας στους πελάτες, αφού πρώτα αλληλοεπιδράσουν μέσα στην εφαρμογή με τις μάρκες που αγαπούν, να ανταμείβονται στη συνέχεια με πραγματικά χρήματα. Η εφαρμογή αυτή επιδιώκει να δημιουργήσει μια νέα πλατφόρμα επικοινωνίας και πιστότητας των συνεργαζόμενων εταιριών με το πελατολόγιό τους και όχι απλά ένα σύστημα διανομής προσφορών & εκπτώσεων.

Ο υποψήφιος επιθυμεί να παραμείνει ανώνυμος σε αυτό το στάδιο της διαδικασίας.

9. FoldingProject- Έπειτα από εκτεταμένη έρευνα και ανάπτυξη η “VeloLab” έχει σχεδιάσει και κατασκευάσει ένα νέο είδος πτυσσόμενου ποδηλάτου, με την εμπορική ονομασία FoldingProject (FP). ToFP προσφέρει ένα καινοτόμο σχέδιο με χαρακτηριστικά που απευθύνονται στην αυξανόμενη κοινότητα των αστικών ποδηλατών. Η ηλεκτρική έκδοση του ποδηλάτου με την “αόρατη” μπαταρία και το “μονόμπρατσο” πλαίσιο, ζυγίζει λιγότερο από 18 κιλά και θέτει νέα πρότυπα σε αυτή την κατηγορία ποδηλάτων.

Αιτούντες: Στάθης Στασινόπουλος, Στάθης Μακρής, Φάνης Ρήγας, Ξένια Σπύρου, Νίκος Πεχλιβανίδης, Χριστιάννα Πούλου.

10. VK- Η Βίκυ Καγιά έχει αποφασίσει να αξιοποιήσει και να κεφαλαιοποιήσει την 20ετή εμπειρία της δίπλα σε διεθνείς κορυφαίους σχεδιαστές, δημιουργώντας το δικό της fashionbrand, “VK”. Στόχος είναι να φέρει στο διεθνές προσκήνιο την ελληνική μόδα, δημιουργώντας ένα high-end fashion brand το οποίο θα στελεχώνεται από νεαρά και ανερχόμενα ταλέντα Ελλήνων σχεδιαστών. Το VK θα αποτελέσει το fashion brand μέσω του οποίου, θα αναδεικνύονται τα νέα ταλέντα στη διεθνή βιομηχανία της Μόδας, λαμβάνοντας την αναγνώριση που τους αξίζει.

Αιτούσα: Βίκυ Καγιά.

Οι φετινοί νικητές θα αναδειχθούν και θα βραβευθούν τέλη Μαΐου του 2014. Πηγή e-dimosio.gr

Αυτοί είναι οι νικητές των Ελληνικών Βραβείων Επιχειρηματικότητας 2013

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.