fbpx Μπαίνει στη λιανική αγορά ρεύματος ο Μυτιληναίος | ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ME THN ETAIΡΕΙΑ PROTERGIA

Μπαίνει στη λιανική αγορά ρεύματος ο Μυτιληναίος

Μπαίνει στη λιανική αγορά ρεύματος ο Μυτιληναίος
29|04|2014 | 15:37

Την είσοδό της στη λιανική αγορά του ρεύματος ανακοίνωσε σήμερα σε ειδική εκδήλωση η εταιρεία Protergia 100% θυγατρική του ομίλου Μυτιληναίος. Όπως τόνισε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Ντίνος Μπενρουμπή, πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα που οδηγεί την εταιρεία να έχει μια πιο ολοκληρωμένη παρουσία στην αγορά.


Ήδη η εταιρεία έχει παρουσία προσφέροντας ανταγωνιστικά τιμολόγια με χαμηλότερες χρεώσεις έναντι του βασικού προμηθευτή τόσο στους οικιακούς πελάτες της χαμηλής τάσης, όσο και στους επαγγελματικούς πελάτες χαμηλής και μέσης τάσης αλλά και στη βιομηχανία. Το όφελος όπως αναφέρθηκε χαρακτηριστικά κυμαίνεται σε υψηλό μονοψήφιο ποσοστό.

Όπως τόνισε ο κ. Μπενρουμπή η εμπορία ρεύματος δε είναι άγνωστη στον όμιλο, με τη μορφή του trading, ωστόσο μαζί με τις άλλες δραστηριότητες του ομίλου στον ηλεκτρισμό έλειπε ένα τελευταίο κομμάτι αυτό της εμπορίας. Η είσοδος στη λιανική ήταν μια κίνηση που μελετήθηκε επί μακρό χρονικό διάστημα. Ωστόσο ενόψει των αλλαγών που συντελούνται στην εγχώρια αγορά ενέργειας, δημιουργούνται οι κατάλληλες συνθήκες για το άνοιγμα της λιανικής αγοράς (δημοπρασίες ΝΟΜΕ).

Όπως ανέφεραν οι υπεύθυνοι της εταιρείας η Protergia στοχεύει σε μια ευρεία γκάμα πελατών ξεκινώντας από τους οικιακούς μέχρι τους επαγγελματικούς πελάτες χαμηλής και μέσης τάσης καθώς αλλά και βιομηχανίες.

Μεταξύ των ονομάτων που έχουν ήδη μπει στο πελατολόγιο της εταιρείας περιλαμβάνονται γνωστές επιχειρήσεις όπως η Χαλκορ, η Druckfarben, η Knauf η Shell και άλλοι. Εκτός όμως από τις επιχειρήσεις, η Protergia στοχεύει και στους οικιακούς καταναλωτές.

Η φιλοσοφία μας είναι πελατοκεντρική ανέφερε χαρακτηριστικά η διευθύντρια επικοινωνίας του ομίλου Μυτιληναίος Βίβιαν Μπουζάλη.

Η εταιρεία έχει ήδη ανοίξει το κεντρικό της κατάστημα στο Ηράκλειο Αττικής, όπου και θα λειτουργεί το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών ενώ και μέσω του διαδικτύου θα προσφέρονται μια σειρά από υπηρεσίες στους πελάτες όπως για παράδειγμα η καταχώριση ενδείξεων. Μάλιστα για τους καταναλωτές που θέλουν θα υπάρχει η δυνατότητα να εκδίδεται εκκαθαριστικός λογαριασμός κάθε μήνα, πληρωμή με πιστωτική κάρτα, δυνατότητα πρόσβασης στο ιστορικό του λογαριασμού και επεξήγηση των χρεώσεων.

Οι λογαριασμοί της Protergia όπως και όλων των προμηθευτών περιλαμβάνουν όλες τις χρεώσεις όχι μόνο της ενέργειας αλλά τα τέλη των δήμων της ΝΕΡΙΤ, ΕΤΜΕΑΡ και χρεώσεις δικτύου, που φυσικά είναι οι ίδιες σε όλες τις εταιρείες προμήθειας (και της ΔΕΗ) και η μόνη διαφοροποίηση έγκειται στις χρεώσεις του ανταγωνιστικού σκέλους.

Μια ακόμη διαφοροποίηση αφορά στο γεγονός ότι η εταιρεία θα επιβραβεύει τους συνεπείς πελάτες με σταδιακή επιστροφή των εγγυήσεων.

Σημειώνεται ότι οι χρεώσεις της Protergia είναι ανταγωνιστικές για την κλίμακα καταναλώσεων άνω των 800 κιλοβατωρών. Επίσης τα τιμολόγια της εταιρείας τα οποία πήραν την έγκριση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας ότι είναι συμβατά με τον κώδικα περιλαμβάνουν (όπως όλα τα τιμολόγια των προμηθευτών) ρήτρα αναπροσαρμογής η οποία είναι σημαντικά πιο "αναίσθητη" από την διακύμανση της οριακής τιμής του συστήματος ή τη ρήτρα καυσίμων.

Όσο για τους στόχους της Protergia όπως είπε ο κ. Μπενρουμπή δεν μπαίνουμε στην αγορά για να είμαστε κομπάρσοι αλλά για να αποκτήσουμε ένα μερίδιο ανάλογο του μεγέθους μας στην παραγωγή. Σε πιο βραχυπρόθεσμο ορίζοντα ο επικεφαλής της εταιρείας ανέφερε ότι μέχρι τέλος του έτους στόχος είναι να υπάρξει μια "καλή και πολυποίκιλη βάση" (πολλών ειδών καταναλωτές) ώστε να υπάρξει μια αξιοπρεπής παρουσία στην πρώτη δημοπρασία ΝΟΜΕ.

Σε ότι αφορά τις γενικότερες αλλαγές στην αγορά ηλεκτρισμού ο κ. Μπενρουμπή εκτίμησε ότι αλλάζει η δομή της αγοράς και θα υπάρξει ανταγωνισμός και αύξηση του μεριδίου της αγοράς που θα είναι εκτός της ΔΕΗ, με παρουσία ανεξάρτητων retailers.

ΣΧΟΛΙΑ