Το πρόβλημα στην Ινδία είναι οξύ. Περισσότεροι από μισό δισεκατομμύριο κάτοικοι δεν έχουν πρόσβαση σε βασικές υποδομές υγιεινής, με αποτέλεσμα δρόμοι και ανοιχτοί χώροι να μετατρέπονται σε μια αηδιαστική χαβούζα.
Για το λόγο αυτό η Unicef δημιούργησε μια καμπάνια υγιεινής, έχοντας για πρωταγωνιστή μια χαριτωμένη, κατά τα άλλα μασκότ, τον Mr Poo: είναι καφέ χρώματος που θυμίζει κόπρανα.
Η καμπάνια συνοδεύεται από ένα τρομερά πιασάρικο ύμνο σε techno-Bollywood στιλ. Ο Mr Poo στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του κοινού για τους κινδύνους υγείας, αναφορικά με τη δημόσια αφόδευση.
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο