Οι ρυτίδες δεν είναι πια ντροπή -Μια ολόκληρη σελίδα πολιτισμού γυρίζει [εικόνες]

Σε 10 χρόνια, ένας στους δύο Ευρωπαίους θα είναι 50 ετών. Το 2050, δύο δισ.άνθρωποι στον κόσμο θα είναι πάνω από 55 ετών. Αυτή η μερίδα πληθυσμού γίνεται σταδιακά μάννα εξ ουρανού για τις εταιρείες προϊόντων.

Σε αυτή τη μερίδα στρέφονται, κυρίως, οι εταιρείες καλλυντικών. Παρότι η παραγωγή για άτομα 50 και άνω αυξήθηκε αισθητά τα τελευταία 10 χρόνια, οι διαφημιστές δεν είχαν βρει ακόμη τον κατάλληλο τρόπο να απευθύνοται σε αυτά τα άτομα.
Ως τώρα, οι γυναίκες στην ηλικία των 50 ήταν αποκλεισμένες από τον κόσμο της διαφήμισης, αλλά αυτό σταδιακά αλλάζει. Την αρχή έκανε η Σάρον Στόουν, πρώην ηγερία της Dior, καθώς και η Αντι Μακ Ντάουελ, η Ινές ντε λα Φρεσάνζ για την εταιρεία L'OréalParis. Γυναίκες, δηλαδή, που γεννήθηκαν πριν το 1964 οι οποίες άρχισαν να αντικαθιστούν στις διαφημίσεις τις 18άρες.
«Οι 50άρες ήταν απαγορευτικές για τις διαφημίσεις ή ήταν τόσο φωτοσοπαρισμένες που γίνονταν αγνώριστε. Στο εξής μπορούν να απαιτήσουν μια αλλαγή στην εικόνα της γυναίκας από τις φίρμες καλλυντικών» δηλώνει ο αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της εταιρείας Estee Lauder στην Μέση Ανατολή.

Ρυτίδες στις διαφημίσεις
Ετσι είδαμε να εμφανίζονται ρυτίδες στην τελευταία τηλεοπτική διαφήμιση της κρέμας Clarins. Επικεφαλής της μάρκας αναφέρουν ότι απευθύνονται τώρα κυρίως στα άτομα άνω των 50, γιατί «σήμερα οι 50 και άνω εκπροσωπούν μια αγοραστική δύναμη που είναι υψηλότερη από τους 30άρηδες. Τα δύο τρίτα είναι ιδιοκτήτες κατοικιών και τις έχουν εξοφλήσει. Τα παιδιά εργάζονται και δεν ζουν πλέον μαζί τους. Είναι οι μεγαλύτεροι αγοραστές αυτοκινήτων, πολυτελών ταξιδιών και καλλυντικών» προσθέτουν.

Οι 50 και άνω έχουν αλλάξει
Ο ίδιος καταλήγει σε μια ενδιαφέρουσα διαπίστωση: «Σήμερα, στα 50 και άνω τα ζευγάρια κάνουν καινούρια αρχή, έχουν ανάγκη να φλερτάρουν πολύ περισσότερο απ'ό,τι παλιότερα. Αν συγκρίνουμε το προσδόκιμο ζωής το 1850 με το σημερινό, έχουμε κερδίσει 30-40 χρόνια. Εξάλλου, οι γυναίκες 50 και άνω περιποιούνται τον εαυτό τους και μοιάζουν πολύ νεότερες από ό,τι οι προηγούμενες συνομήλικες. Δεν αντέχουν να βλέπουν φίρμες καλλυντικών που τους λένε για την ηλικία τους σαν να είναι ασθένεια. Ούτε μπορούν να ακούνε «είστε καλά όπως είστε, αλλά γίνετε νεότερες».
Ετσι ο όρος «αντιρυτιδικό» εξαφανίζεται σταδικά και εμφανίζεται ο όρος lift ή «ανανέωση. «Στα χρόνια που έρχονται οι 50 και άνω θα γίνουν της μόδα, είναι καλοί αγοραστές» προβλέπει ο επικεφαλής της φίρμας Clarins. Πηγή Le Monde

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ