Η ΜΕΤΚΑ προσωρινός ανάδοχος του σιδηροδρομικού έργου Κιάτο - Ροδοδάφνη

Η ΜΕΤΚΑ Α.Ε. μετά από σχετική απόφαση του Δ.Σ. της ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε. στα πλαίσια μειοδοτικού διαγωνισμού, ανακηρύχθηκε σε προσωρινό ανάδοχο του έργου «Κατασκευή υπολειπομένων έργων υποδομής, επιδομής, σηματοδότησης - τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σηράγγων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη».

Το έργο, συνολικού προϋπολογισμού ύψους 273.000.000 Ευρώ, συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΕΤΠΑ), στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας Β του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας» του ΕΣΠΑ 2007-2013, και έχει χρονοδιάγραμμα υλοποίησης εντός 24 μηνών από την ημερομηνία υπογραφής της σύμβασης.

Για την εκτέλεση του έργου η METKA θα συνεργαστεί με την πολυεθνική εταιρεία THALES, η οποία κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως στον τομέα σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης σιδηροδρομικών έργων, και την Ελληνική εταιρεία Ξανθάκης Α.Τ.Ε. εξειδικευμένη σε έργα επιδομής.

Η σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη, που εντάσσεται στο ευρύτερο έργο της κατασκευής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας (ΣΚΑ)-Πάτρας, αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό έργο υποδομής, καθώς με την υλοποίηση του γίνεται πλέον πραγματικότητα η διασύνδεση της Πελοποννήσου με το σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο της Αθήνας. Η Νέα Διπλή Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (Ν.Δ.Σ.Γ.Υ.Τ.) μεταξύ ΚΙΑΤΟΥ – ΠΑΤΡΑΣ είναι συνέχεια της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων ΑΘΗΝΩΝ – ΚΟΡΙΝΘΟΥ – ΚΙΑΤΟΥ και θα αποτελέσει το συνδετήριο άξονα της πρωτεύουσας με την Πάτρα, το τρίτο σε μέγεθος οικονομικό κέντρο της χώρας.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ