1135: Αυτή είναι η ειδική 24ωρη γραμμή για τους πληγέντες της Κεφαλονιάς

Σε λειτουργία τέθηκε την Τρίτη η τηλεφωνική γραμμή 1135 πληροφόρησης και υποστήριξης σεισμοπλήκτων και πολιτών της Κεφαλονιάς.Σε αυτή τη γραμμή, η οποία λειτουργεί στο ΚΕΕΛΠΝΟ, οι κάτοικοι της Κεφαλονιάς θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν χωρίς χρέωση και επί 24ώρου βάσεως ερωτήματα και αιτήματα που σχετίζονται με την δύσκολη καθημερινότητά τους λόγω της σεισμικής δραστηριότητας. Παράλληλα, στην ίδια τηλεφωνική γραμμή οι πολίτες θα μπορούν να αναφέρουν τυχόν ολιγωρία τοπικών ή κεντρικών φορέων για προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν άμεσα.

Από την πλευρά τους, οι υπάλληλοι της γραμμής «1135» θα ενημερώνουν τους πολίτες για την πορεία και την έκβαση της υπόθεσής τους με κλήσεις ή μηνύματα.

Μετά τον καταστροφικό σεισμό στην Κεφαλονιά, το ΚΕΕΛΠΝΟ πρότεινε στον υπουργό Υγείας να υπάρχει η γραμμή 1135, δήλωσε η υφυπουργός κ. Ζέτα Μακρή και πρόσθεσε ότι το αίτημα προωθήθηκε στον πρωθυπουργό ο οποίος συναίνεσε στην υλοποίησή του.

Σύμφωνα με το ΚΕΕΛΠΝΟ, οι αρμόδιοι της λειτουργίας της γραμμής έχουν κωδικοποιήσει τα μέτρα που έχει λάβει η κυβέρνηση και οι υπάλληλοι θα παρέχουν όλες τις αναγκαίες πληροφορίες για τις προϋποθέσεις, τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται.

Η γραμμή θα λειτουργεί καταρχήν για ένα μήνα, χωρίς να αποκλείεται η παράτασή της, εάν και εφόσον υπάρχει ανάγκη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ