CINETROLL: Ο Κλούνεϊ ζητά πίσω τα Mάρμαρα του Παρθενώνα, ο Λα Μπεφ γελοιοποιείται, ο Μπέιλ βγάζει γλώσσα - iefimerida.gr

CINETROLL: Ο Κλούνεϊ ζητά πίσω τα Mάρμαρα του Παρθενώνα, ο Λα Μπεφ γελοιοποιείται, ο Μπέιλ βγάζει γλώσσα

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

...και το ελληνικό «Μικρό Ψάρι» ή («Stratos») του Οικονομίδη παίζει στα φαβορί της Μπερλινάλε με ιδιαίτερο μπαζ. Ο ΤΑΖ γράφει «ΑΓΑΠΗΤΟ ΜΟΥ ΜΠΕΡΛΙΝΟΛΟΓΙΟ ΗΜΕΡΕΣ 3,4,5 (8 – 10 / 2)»...

....εδώ είναι κάπου στη μέση του φεστιβάλ, που όπως το έχω παράδοση πάντα μπερδεύομαι. Εντελώς όμως. Κάθε προσπάθεια που κάνω για προγραμματισμό αποδεικνύεται πιο καταστροφικά χαοτική κι από το φυσικό μου χάσιμο. Δεν θυμάμαι αν αυτό που έκανα χτες συνέβη όντως χτες, προχτές ή δε συνέβη καθ' όλου και φαντασιώνομαι πως θα συμβεί αύριο. Αν είναι μέρα ή νύχτα, και ποιος είναι οι Άλεξ που μου στέλνει γερμανικά μηνύματα στο κινητό μου.

Οκ, για να είμαι ειλικρινής το απολαμβάνω λίγο όλο αυτό. Τουλάχιστον όσο μου επιτρέπουν οι ενοχές μου και το all time classic σύνδρομο του μπούλη, τι θα πω στη μαμά μου ότι έκανα στο Βερολίνο. Που για να μη παρεξηγείς Μπερλινολόγιο μου, ειλικρινά στο λέω, τέρατα δεν έχω προλάβει να κάνω ακόμα. Δύο φορές έχω βγει έξω από την κρυψώνα μου. Η τελευταία ήταν προχτές με τον κολλητό μου τον Τεν Τεν, που έχει την ατυχία να είναι και κούκλος και straight, όποτε ψάχναμε να βρούμε ένα sex club που να χωράει τις καρδιές και των δύο μας. 30 ευρώ ταξί αργότερα και τρεις πόρτες που χτυπάγαμε τα κουδούνια αλλά δεν μας άνοιγαν, συν ένα στριπτιζάδικο που μας άνοιξε αλλά μας ζήτησε 100 ευρώ έκαστος για να μπούμε κι ευγενικά αρνηθήκαμε καταλήξαμε σε γνώριμες καταστάσεις. Α) Ο Τεν Τεν να τρώει κοτόπουλο με πατάτες από καντίνα και εγώ να θαυμάζω την αρσενική του βουλγκαριτέ. Β) Ο Τεν Τεν να δέχεται την πρόσκληση μου να πάμε σε ένα από τα δικά μου λημέρια, που αλλού, στο γνήσια τουριστικό Tom's.

Στο οποίο εγώ κατέβηκα για δέκα, δεκαπέντε, τριάντα πέντε λεπτά στο υπόγειο από καλλιτεχνικό αρχαιολογικό ενδιαφέρον να τσεκάρω κάτι ανασκαφές κι οΤεν Τεν έμεινε μόνος του και απροστάτευτος στη μπάρα, που τον βλέπανε σαν λουκουμάκι. Όχι δεν ενέδωσε, αλλά πήρε παράσημα, πχ, μια κάρτα σαν τηλεκάρτα όμως, με φωτό, από μια χοντρή αδελφή που του έλεγε ότι είναι ξαδέρφη της τσαρίνας της Ρωσίας και προσωπική χορεύτρια του Γκέμπελς, κι άπειρα βλέμματα θαυμασμού από κόσμο που νόμιζα ότι με πλησιάζει για να μου την πέσει αλλά κατέληγε να μιλάει για τον Τεν Τεν και «τι κρίμα που δεν είναι gay». Συμπέρασμα, εγώ πήγα στο gay bar για να χαρώ, του βλαμμένου έγινε η αυτοπεποίθηση turbo όμως.

Κατά τα άλλα για να βγάλω και λίγη δουλειά να έχω άλλοθι απέναντι στους ευγενικούς χορηγούς που με έστειλαν εδώ πέρα (για να με ξεφορτωθούν). Το Σαββατοκυριακοδεύτερο κινηματογραφικά δεν είχε να πει κάτι ιδιαίτερο και καλά να πάθω που ξεκίνησα την πρώτη μου ανταπόκριση με παιάνες. Γκλαμουρίστικα όμως είχε. Και πώς να μην έχει όταν κάνουν κόκκινο χαλί «The Monuments Men», «Αmerican Hustle» και «Νymphomaniac». Με διάφορα διασκεδαστικά παρατράγουδα όπως συμβαίνουν συνήθως ειδικά στις συνεντεύξεις τύπου που ο κάθε ένας ρωτάει το μακρύ του και το κοντό του για να έχει να γράψει κάτι στην πατρίδα ειδικά αν είναι από τριτοκοσμική χώρα.

Η ταινία του Κλούνεϊ (που έτυχε μιας μάλλον χλιαρής αποδοχής) αφορά στις περιπέτειες μια ομάδας στρατιωτών που αναλαμβάνουν να σώσουν στη διάρκεια του Β Παγκοσμίου Πολέμου, σημαντικά έργα τέχνης που έχουν κλαπεί από τους Ναζί. Κάτι που ενέπνευσε τα πατριωτικά αισθήματα μιας αγνώστων λοιπών στοιχείων ελληνοκύπριας να ρωτήσει τον Τζορτζ τη γνώμη του για τα μάρμαρα του Παρθενώνα. Όπως θα φαντάζομαι κάποιος από την Αίγυπτο θα έπρεπε να τον ρωτήσει για τις σαρκοφάγους των Φαραώ ή κάποιος από το Καμερούν για το λαθρεμπόριο ελεφαντοστού. Γιατί ο Τζορτζ Κλούνεϊ ως γνωστόν πρέπει να έχει άποψη για τα πάντα. Παρ' όλα αυτά και ενώ υποθετικά τέτοιες ερωτήσεις συνήθως παγώνουν την αίθουσα όπου υποτίθεται ότι οι άνθρωποι έχουν έρθει να μιλήσουν για την ταινία τους κι όχι για την Μπουμπουλίνα, ο ultra coοl χολιγουντιανός προστάτης των αδικημένων απάντησε πως δε θα ήταν άσχημη ιδέα και πως αυτό θα ήταν το σωστό.

Σε αυτό το σημείο και σε μια παράλληλη διάσταση, η παρουσιάστρια της Εurovision ανέκραξε «Grece 12 Points», η Μελίνα άναψε τσιγάρο στον παράδεισο, η ιστορία επαναλήφθηκε από τα ελληνικά media σαν κάτι τεράστιας σημασίας, έγινε θέμα ακόμα και στον Guardian και όλοι πήραν αυτό που θέλουν. Έτσι για να καταλαβαίνεις πως βγαίνουν οι σοβαρές ειδήσεις Μπερλινολόγιο μου που ειλικρινά εγώ αυτόν τον Κλούνεϊ, πες με και κακό, δεν τον έχω συμπαθήσει ποτέ μου. Η γοητεία του κρυόκωλου νάρκισσου με το χαμόγελο της αλόγας και τον ακτιβισμό τoυ Nespresso. Kι από δίπλα του στο κόκκινο χαλί ο Ματ Ντέιμον με το ίδιο χαμόγελο.

CINETROLL: Ο Κλούνεϊ ζητά πίσω τα Mάρμαρα του Παρθενώνα, ο Λα Μπεφ γελοιοποιείται, ο Μπέιλ βγάζει γλώσσα | iefimerida.gr 0

Να μου πεις ας πούμε για τον Κρίστιαν Μπέλ και τον Μπράντλεϊ Κούπερ του «American Hustle» που ήρθαν κι αυτοί στην παρέα μας, να σου απαντήσω, «ναι, τώρα γδύνομαι». Πράγμα που μάλλον το άκουσε σαν σκέψη μου ο Μπέιλ και έτρεξε αμέσως να πάρει αυτή τη γελοία γκριμάτσα στο photo call που έκανε το γύρο του κόσμου, για να μου τσακίσει κάθε σεξουαλική σκέψη απέναντι του. Οπότε τι μου μένει σαν φαντασίωση; Ο Σάια Λα Μπεφ. Ναι οκ, ο τύπος μάλλον είναι λίγο νούμερο το παραδέχομαι και την έχει ψιλοακούσει αλλά ας όψεται ο Λαρς Φον Τρίερ που στο «Nymphomaniac» τον έχει ντουμπλάρει τόσο πειστικά με έναν πορνοστάρ εξαιρετικών προσόντων που παρασύρεσαι. Άσε που έχω την υποψία ότι σε κάποιες από τις γυμνές σκηνές του δεν είναι και τόσο ντουμπλαρισμένος.

CINETROLL: Ο Κλούνεϊ ζητά πίσω τα Mάρμαρα του Παρθενώνα, ο Λα Μπεφ γελοιοποιείται, ο Μπέιλ βγάζει γλώσσα | iefimerida.gr 1

Τες πα, δεν είναι αυτό ακριβώς το θέμα μας αλλά η ζοχάδα του Λα Μπεφ που σηκώθηκε κι έφυγε από τη συνέντευξη. Αιτία της αποχώρησης του, μια εντελώς τυπική ερώτηση δημοσιογράφου αναφορικά με το πώς αντιμετώπισαν οι ηθοποιοί τις σκηνές σεξ (που δηλαδή να τον ρωτούσε και για τον Παρθενώνα). Ο Λα Μπεφ απάντησε με μια φράση δανεισμένη από μια ανάλογη αντίδραση του Ερίκ Καντονά: «Όταν οι γλάροι ακολουθούν το αλιευτικό είναι γιατί πιστεύουν ότι θα πετάξουν στη θάλασσα σαρδέλες (ότι κι αν σημαίνει αυτό) κι έφυγε. Ενώ στο κόκκινο χαλί, και στην αίθουσα προβολής, εμφανίστηκε το ίδιο βράδυ με ταξίντο και μια χαρτοσακούλα στο κεφάλι του με τρύπες στα μάτια που πάνω της έγραφε «Δεν είμαι διάσημος πια».

CINETROLL: Ο Κλούνεϊ ζητά πίσω τα Mάρμαρα του Παρθενώνα, ο Λα Μπεφ γελοιοποιείται, ο Μπέιλ βγάζει γλώσσα | iefimerida.gr 2

Μια φράση που ο ηθοποιός έχει ξεκατινιαστεί να την κάνει statement στο twitter όποτε έχει ψυχολογικά προβλήματα. Δηλαδή από ότι φαίνεται, πολύ συχνά αφού λίγο νωρίτερα χρειάστηκε η επέμβαση κάποιων πιο ψύχραιμων παρευρισκόμενων για να εμποδίσουν θερμόαιμο επεισόδιο ανάμεσα στο σκληρό αγόρι και δύο θαυμαστές που τον τράβηξαν φωτογραφία στο lounge του Ritz Carlton. Όχι πως έχει σημασία όλο αυτό το καραγκιοζιλίκι του κόκκινου χαλιού εννοώ, γιατί ούτως ή άλλως κανείς δεν ξεκολλούσε τα βλέμμα του από την απίστευτη Ούμα Θέρμαν.

CINETROLL: Ο Κλούνεϊ ζητά πίσω τα Mάρμαρα του Παρθενώνα, ο Λα Μπεφ γελοιοποιείται, ο Μπέιλ βγάζει γλώσσα | iefimerida.gr 3

Κατά τα άλλα, στο διαγωνιστικό μετά από τη σούπερ έκπληξη του «71» που σου έγραψα Μπερλινολόγιο μου, άλλη έκπληξη δεν είχαμε. Το αργεντίνικο «History of Fear» ήταν η τρικυμία του αλληγορικού κρανίου, το τρίωρο γερμανικό «Βeloved Sisters» με τον Σίλερ να κάνει τρίο με δύο αδελφές με κρινολίνα έδωσε νέα πνοή στην έννοια μίνι σειρά, το κινέζικο «Blind Massage» μπορεί να αναφέρεται σε τυφλούς, αλλά κατά κύριο λόγο ήταν του κουλού και το «Aimer Boire et Chanter» του 92χρνου Αλέν Ρενέ έχει από πάνω του την επιγραφή να ζήσετε να τον θυμάστε. Το γερμανικό «Κreuzwerg» πήρε καλές στο σύνολο του κριτικές και παλεύει πλάτη με πλάτη με το «71» ενώ πολύ καλά λόγια άκουσα για την νορβηγικό «In Order of Dissapearance».

Αυτά μέχρι απόψε το βράδυ που ανακατεύεται ξανά η τράπουλα εφ' όσον κάνει την πρεμιέρα του το πολυαναμενόμενο ελληνικό «Μικρό Ψάρι» του Γιάννη Οικονομίδη που έχει δημιουργήσει πολλές προσδοκίες και συζητιέται ιδιαίτερα. Υπήρξαν άλλες δύο ελληνικές εμφανίσεις, στο Panorama το «Να Κάθεσαι και να Κοιτά» του Γιώργου Σερβετά και στο «Forum» το «Στο Σπίτι» του Αθανάσιου Καρανικόλα για τις οποίες άκουσα αντιφατικά και όχι ιδιαίτερα ενθουσιώδη πράγματα αλλά από την άλλη και για άλλα που ακούω ενθουσιώδη συχνά πυκνά, μετά χρειάζομαι κομμωτήριο και ισιωτική οπότε δε λέει τίποτα. Είπα κομμωτήριο και νομίζω πως πλέον λειτουργώ σαν το σκυλί του Παβλόφ, όποτε μου βγαίνει αυτή η λέξη είναι και το σινιάλο να σε αφήσω Μπερλινολόγιο μου να σιαχτώ να δω κανέναν άνθρωπο, ε; Τα λέμε αύριο (δεν υπόσχομαι) ε;

***ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο www.facebook.com/tazthebuzz ή στο www.twitter.com/klarinabourana . Kάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του fb www.facebook.com/SigaikaProductions για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ