H σημασία του να είσαι εργένης: Η ανθυγιεινή εμμονή με τον θεσμό του γάμου μέσα από δύο ντοκιμαντέρ της Νίνα Ντάβενπορτ [βίντεο] - iefimerida.gr

H σημασία του να είσαι εργένης: Η ανθυγιεινή εμμονή με τον θεσμό του γάμου μέσα από δύο ντοκιμαντέρ της Νίνα Ντάβενπορτ [βίντεο]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Στο αυτοβιογραφικό σύμπαν των ντοκιμαντέρ της Nina Davenport θα έχει την ευκαιρία να μυηθεί το αθηναϊκό κινηματογραφόφιλο κοινό, μέσω ενός μίνι αφιερώματος σε αυτήν την ιδιαίτερη δημιουργό που βαδίζει στο λεπτό σκοινί ανάμεσα στον ναρκισσισμό και τη γενναιότητα με αστείρευτο χιούμορ και αυτοσαρκασμό.

Τα ντοκιμαντέρ που πρόκειται να προβληθούν (στα αγγλικά, χωρίς ελληνικούς υπότιτλους) είναι τα εξής:

ALWAYS A BRIDESMAID

Σκηνοθεσία: Nina Davenport / Χώρα: ΗΠΑ/Αγγλία / Διάρκεια: 98'

Στο κατώφλι της τέταρτης δεκαετίας της ζωής της, η Αμερικανίδα κινηματογραφίστρια Nina Davenport βρίσκει τον εαυτό της σε μια σχέση με έναν νεότερό της άντρα, ενώ ταυτόχρονα εργάζεται βιντεοσκοπώντας γαμήλιες τελετές – διόλου παράξενο, λοιπόν, που αποκτά μια ανθυγιεινή εμμονή με τον θεσμό του γάμου και όλα όσα αυτός συμβολίζει. Τρομοκρατημένη από την προοπτική να μείνει στο ράφι, αποφασίζει να αντιμετωπίσει τους φόβους της κατά μέτωπο: μετατρέποντάς τους σε ένα απολαυστικό ντοκιμαντέρ!

Καθώς καταγράφει προσωπικές συζητήσεις με τον σύντροφό της που φοβάται το γάμο όπως ο διάβολος το λιβάνι, αναθεωρεί παλιότερες ερωτικές φλόγες, ανακρίνει φρικαρισμένες υποψήφιες νύφες, μαζεύει tips από κάθε πρόθυμο συμβουλάτορα και συγκεντρώνει τη σοφία ηλικιωμένων γυναικών που αποφάσισαν να πορευτούν χωρίς σύζυγο στο πλευρό τους, ανοίγοντας τον δρόμο για μια ολόκληρη γενιά χειραφετημένων γυναικών.

Ξεγυμνώνοντας τον εαυτό της δίχως ντροπές μπροστά και πίσω από την κάμερα, η Davenport προσφέρει μια ξεκαρδιστική σπουδή πάνω στην αιώνια ανθρώ πινη ανάγκη για επαφή και συντροφικότητα και φλερτάρει με την ιδέα ότι ναι, μπορεί να μείνει για πάντα μαγκούφα!FIRST COMES LOVE

Σκηνοθεσία: Nina Davenport / Χώρα: ΗΠΑ / Διάρκεια: 105'

«Πρώτα έρχεται ο έρωτας, μετά μπαίνει στεφάνι, κι ύστερα στο καρότσι του το μωρό μας κάνει νάνι». Για τη σκηνοθέτιδα Nina Davenport, το παιδικό τραγουδάκι δεν επαληθεύτηκε σύμφωνα με τα γνωστά κλισέ. Ακόμα ανύπαντρη στα 41 της, αποφασίζει να κάνει ένα παιδί μόνη της, αψηφώντας τα εμπόδια και τις δυσκολίες της καθημερινότητάς της στη Νέα Υόρκη.

Στον κακοτράχαλο δρόμο της προς τη μητρότητα, επιστρατεύει τη βοήθεια της καλύτερής της φίλης, Έιμι, που τη συντροφεύει στην προσπάθεια, και του γκέι φίλου της, ως δωρητή σπέρματος, και κινηματογραφεί την όλη διαδικασία ως μια αφοπλιστική απάντηση στα στερεότυπα των χολιγουντιανών κομεντί.

Ενώ η γνωριμία της με έναν κινηματογραφικό κριτικό και ο θάνατος ενός κοντινού της προσώπου περιπλέκουν την κατάσταση, η εγκυμοσύνη της επηρεάζει τις ζωές όλων των εμπλεκομένων με τον πιο απρόσμενο τρόπο. Για μια ακόμα φορά στη δεκαετή καριέρα της, η γνωστή ντοκιμαντερίστρια αντλεί με θάρρος και ειλικρίνεια έμπνευση και υλικό από την προσωπική της ζωή, για να μας προσφέρει τελικά ένα νέο θαυμαστό μοντέλο για την οικογένεια του 21ου αιώνα, επαναπροσδιορίζοντας τα δεδομένα.

Τα ντοκιμαντέρ θα προβληθούν στο χώρο «Exile Room» στο Μοναστηράκι (Αθηνάς 12, 3ος όροφος, τηλ 210 3223395, www.exileroom.gr) την Πέμπτη 23/01 στις 21:00 και την Πέμπτη 30/01 στις 21:00.

Η είσοδος είναι δωρεάν.

Παρακολουθήστε το τρέιλερ της δεύτερης δουλειάς της:

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ