Amazon: Η εταιρεία όπου πριν παραγγείλεις, το πακέτο φτάνει σπίτι σου -Μια πατέντα για να αρπάξουν και τον τελευταίο πελάτη [εικόνες] - iefimerida.gr

Amazon: Η εταιρεία όπου πριν παραγγείλεις, το πακέτο φτάνει σπίτι σου -Μια πατέντα για να αρπάξουν και τον τελευταίο πελάτη [εικόνες]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Σε μια πατέντα που κατατέθηκε τον Δεκέμβριο, ο κολοσσός στις παραγγελίες μέσω ίντερνετ, Αmazon, θέλει να βάλει σε λειτουργία μια νέα υπηρεσία: να σου στέλνει το πακέτο πριν ακόμη το παραγγείλλεις.

Είναι απίστευτο να δει κανείς την ταχύτητα με την οποία η Amazon εξυπηρετεί τους πελάτες της: αν η παραγγελία υπάρχει σε στοκ, η εταιρεία μπορεί να στο στείλει το ίδιο απόγευμα. Ωστόσο, η αμερικανική εταιρεία πιστεύει ότι μπορεί να κάνει περισσότερα. Στην πατέντα που κατέθεσε στις 4 Δεκεμβρίου, όπως αναφέρει η Wall Street Journal, η εταιρεία θέλει να στέλνει το πακέτο στον πελάτη πριν αυτός το παραγγείλει και πριν πατήσει το πλήκτο «Αγοράζω».

Μπαίνει στον εγκέφαλο του πελάτη
H ιδέα αυτής της πατέντας είναι εξαιρετικά απλή: Η εταιρεία δεν θέλει να μαντέψει ποιo βιβλίο ή ποιo DVD θέλει ενδόμυχα να αγοράσει ο πελάτης, ούτε θέλει να πάρει το ρίσκο να του στείλει κάτι προκαταβολικά ελπίζοντας ότι θα το παραγγείλει. Η Amazon θέλει να ελαχιστοποιήσει τους κινδύνους και να αποφύγει, φυσικά, τα περιττά έξοδα.
Αυτό που κάνει, λοιπόν, είναι να πακετάρει εκ των προτέρων τα αντικείμενα που έχουν μεγάλη επιτυχία και όλοι τα παραγγέλνουν. Προβλέπει να πακετάρει ένα μεγάλο στοκ εκ των προτέρων, να τα στέλνει στους τοπικούς ανταποκριτές της και να περιμένει ένας αγοραστής να τα παραγγείλει στο Amazon.com. Τότε το πακέτο δεν έχει παρά μερικά χιλιόμετρα να κάνει και να φτάσει σε χρόνο ρεκόρ στην πόρτα του πελάτη.
Στις ΗΠΑ, όπου οι αποστάσεις είναι πολύ μεγάλες, ανάμεσα στις αποθήκες Amazon και τους πελάτες, ο χρόνος που θα κερδίσει η εταιρεία από ένα πακετάρισμα, εκ των προτέρων, θα είναι πολύ μεγάλος. Με τη νέα πατέντα της η εταιρεία ελπίζει ότι θα μπορεί σε 24 ώρες να φτάνουν τα πακέτα στο σπίτι και η ίδια να γίνει πραγματικά το αδιαφιλονίκητο σάιτ πωλήσεων και εξυπηρέτησης στον κόσμο.

Κοριός στο διαδίκτυο για να προωθήσουν τις αγορές
Στην πατέντα της η Amazon παρουσιάζει έναν αλγόριθμο με τον οποίο θα «μαντεύει» ποιa προϊόντα θα πωληθούν: ιστορικό του πελάτη, περιοχή στην οποία ζει, επιθυμίες που εκφράζει, τα προϊόντα που αγόρασε και είναι στο πανέρι του, τα αντικείμενα που έχουν επιστραφεί, καθώς και άλλα κριτήρια τελείως προσωπικά. Πόση ώρα μένει ένας πελάτης με το ποντίκι του σε ένα προϊόν, πόσες σελίδες web επισκέπτεται και για πόση ώρα κλπ.
Σε περίπτωση που τα προ-πακεταρισμένα δέματα δεν βρουν αγοραστές, η Amazon έχει τη λύση: για να μη μένουν στις αποθήκες και στοιχίζουν στην εταιρεία μεταφορικά και χώρο, θα προτείνει στους πελάτες της 9για τα συγκεκριμένα προϊόντα) εκπτώσεις ή ακόμη και θα τα χαρίζει προκειμένου να αγοράσουν κάτι άλλο.

Δύσκολες συνθήκες εργασίας
Για να ανταποκριθεί στη ζήτηση, αλλά και για να μείνει σταθερά πρώτη στον χρόνο αποστολής, η Amazon, δημιουργεί πολλές εκατοντάδες προσωρινές θέσεις εργασίας, εξωθεί σε υπερωρίες και νυχτερινή εργασία σε ένα κλίμα ανταγωνισμού και χρονομετρημένης απόδοσης, που οι εργαζόμενοι δυσκολεύονται πολλές φορές να αντέξουν, σχολιάζει η Liberation.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ