Οταν οι διαφημίσεις αποκτούν βρώμικο χαρακτήρα – Μεγάλες συγκρούσεις εταιριών μέσα από τα σποτ τους

Ο ανταγωνισμός μεταξύ των εταιριών μερικές φορές ξεπερνά τα όρια του φυσιολογικού. Οταν συμβαίνει αυτό, τότε οι διαφημίσεις τους χάνουν το κλασσικό νόημά τους. Δεν εστιάζουν στην καθαρή προώθηση του προϊόντος, αλλά στη σύγκριση με αντίστοιχο της ανταγωνιστικής εταιρίας. Τις περισσότερες φορές αυτό γίνεται με... κάποιο χτύπημα κάτω από τη μέση στον αντίπαλο, που όμως χαρίζει απίθανες στιγμές γέλιου.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι οι διαφημιστικές... μάχες της Coca Coca με τη Pepsi, των Windows με τα Mac αλλά και της Audi με την BMW. Σε όλες τις περιπτώσεις, τα σποτ των εταιριών προσπαθούν να υποβαθμίσουν τα προϊόντα των αντιπάλων τους και το καταφέρνουν με το καλύτερο τρόπο. Είτε επειδή ένα κοντό παιδί που δεν φτάνει τη Pepsi του ψυγείου χρησιμοποιεί δύο κουτάκια Coca Cola για να πατήσει πάνω τους, είτε επειδή απλά παρουσιάζεται ένα Audi να αφήνει τη σκόνη του στο BMW που μόλις πέρασε.

Απολαύστε κάποιες από τις πιο... βρώμικες διαφημίσεις που έχουν κυκλοφορήσει:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ