H Porsche 911 targa που παρουσιάστηκε στο Ντιτρόιτ δεν έχει καμία σχέση με τις άμεσες προκατόχους της, που έμοιαζαν πιο πολύ σαν να έχουν μια μεγάλη γυάλινη ηλιοροφή. Αντίθετα σε αυτήν εδώ, την καινούργια, το μεσαίο τμήμα της οροφής μετατοπίζεται ηλεκτρικά –δείτε το βίντεο- πίσω από τα δύο μόνο καθίσματα και έτσι δημιουργείται ένα πλήρως ανοιχτό τμήμα γύρω από οδηγό και συνοδηγό.
Που οροθετείται από το στοιχείο αναγνώρισης όλων των 911 targa, το φαρδύ ρολ-μπαρ που ξεχωρίζει και χρωματικά, ενώ πολύ πετυχημένη είναι και η διαμόρφωση του πίσω παρμπρίζ.
Τo κοινό στοιχείο της νέας targa με την προηγούμενη γενιά είναι η διάθεσή της αποκλειστικά με τετρακίνηση, γεγονός που διαφαίνεται και από τα πιο τροφαντά οπίσθιά της. Που κρύβουν είτε τον 6κύλινδρο boxer των 3.400 κυβικών και των 350 ίππων στην έκδοση targa 4 (0-100: 4,8, τελική: 282), είτε το μεγαλύτερο των 3.800 κυβικών και των 400 ίππων στην targa 4S (0-100 σε 4,2 δεύτερα, τελική σχεδόν 300).
Αν στο σημείο αυτό αναρωτιέστε γιατί να προτιμήσει κανείς την 911 targa από την 911 cabrio μια απάντηση θα μπορούσε να είναι ότι έχει ευαισθησία στο σβέρκο του και στην πρώτη το σταθερό πίσω παρμπρίζ κόβει τους στροβιλισμούς. Το πιο πιθανό βέβαια είναι πως έτσι θα ξεχωρίζει περισσότερο, μιας και η targa είναι πιο ιδιαίτερη επιλογή και φυσικά, κατά την προσφιλή συνήθεια της Porsche και πιο ακριβή.


