Παραπλανητική διαφήμιση με τη Julia Roberts

Δικαίωση για εμάς τις κοινές θνητές που φθονούμε τα τέλεια σώματα και τα αψεγάδιαστα πρόσωπα των σταρ η απόφαση να απαγορευτούν διαφημίσεις που κρίθηκαν "παραπλανητικές". Η συγκεκριμένη φωτογραφία της Julia Roberts για τη L'Oreal, καθώς και η διαφήμιση της Christy Turlington για τη Maybelline "δεν είναι αντιπροσωπευτικές των αποτελεσμάτων των προϊόντων", κατά τη βρετανική ΑSA (Advertising Standards Authority) - κοινώς όσο φον ντε τεν και να ρίξεις στο μουτράκι σου κουκλίτσα μου, τόσο ρετουσαρισμένη δεν θα βγεις. Η ASA συμπλήρωσε ότι κάτι τέτοιες διαφημίσεις είναι που δημιουργούν στα νεαρά κορίτσια σοβαρά προβλήματα με την εικόνα που έχουν για τον εαυτό τους και το σώμα τους. Η εταιρεία παραδέχτηκε ότι οι φωτογραφίες έχουν πειραχτεί με φότοσοπ, αλλά αρνήθηκε τις κατηγορίες περί παραπλάνησης καταναλωτών.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ