fbpx CINETROLL: Aδειες οι αίθουσες -«Κανείς» δεν πήγε να δει τις νέες ταινίες της εβδομάδας | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΝΥΧΤΕΡΙΔΕΣ ΚΙ ΑΡΑΧΝΕΣ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ

CINETROLL: Aδειες οι αίθουσες -«Κανείς» δεν πήγε να δει τις νέες ταινίες της εβδομάδας

CINETROLL: Aδειες οι αίθουσες -«Κανείς» δεν πήγε να δει τις νέες ταινίες της εβδομάδας
19|11|2013 | 18:03

Προφητικός ο υπέρτιτλος του προηγούμενου cinetroll "8 ταινίες για πόσους θεατές;» αλλά όχι επειδή ο Τάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος έχει το κληρονομικό χάρισμα.



Όχι πως το κοινό δεν έχει καμία ευθύνη, να το ξεκαθαρίσουμε. Και μια και δυο και τρεις ευθύνες έχει. Δεν είναι δυνατόν μια από τις καλύτερες και πιο βατές ελληνικές ταινίες της χρονιάς, «Ο Εχθρός Μου» να κλείνει στα 5.108 εισιτήρια. Γιατί μετά από αυτό κι εγώ παραγωγός να ήμουν, αν ο Ελληναράς είναι τόσο βλάχα και απωθείται επειδή το θέμα είναι ρεαλιστικό, μόνο κώλους και κωμωδίες θα τον τάιζα για να βγάλω τα λεφτά μου. Ούτε είναι δυνατόν να λέμε πως τα πήγε πολύ καλά το «Miss Violence» επειδή μετά από δύο εβδομάδες κατάφερε να πάει στα 8.116 εισιτήρια. Μπορεί να διαφωνώ κάθετα με την ταινία, μπορεί να είναι σκληρή και απωθητική για πολλούς, αλλά έτσι, για την περιέργεια βρε αδελφέ, δεν παύει να είναι η πιο διεθνής φετινή ελληνική ταινία της χρονιάς, με βραβείο σκηνοθεσίας και α αντρικού ρόλου σε ένα από τα μεγαλύτερα κινηματογραφικά φεστιβάλ του κόσμου, αυτό της Βενετίας. Αν και στην περίπτωση του Αβρανά μάλλον ούτε η εταιρεία διανομής του πίστεψε πως έχει μεγαλύτερη εισπρακτική δυναμική, αν κρίνω από το μάλλον περιορισμένο «πουσάρισμα» σε αίθουσες της ταινίας του.

Όσον αφορά τη χλαπαταγή των 8 νέων και εντελώς μέτριων στην πλειοψηφία τους ταινιών που κυκλοφόρησαν την προηγούμενη εβδομάδα, είναι ενδεικτικό πως καμία τους δεν κατάφερε να μπει στην πρώτη πεντάδα του box office με εξαίρεση το animation «Free Birds». Συγκριτικά, τις πιο αξιοπρεπείς επιδόσεις σημείωσε «Η Αφροδίτη με τη Γούνα» με 3.569 εισιτήρια σε 8 αίθουσες και το «Στο Κενό Της» με 820 σε δύο εισιτήρια. Κι από κει και πέρα το χάος. Τα νεανικά «Στη Μάχη του Χορού» και «Σ' Αγαπώ» είδαν τον πάτο του βαρελιού με 2.194 και 1.444 εισιτήρια αντίστοιχα ενώ «Ο Αυτοκράτορας» εκθρονίστηκε με συνοπτικές διαδικασίες και 1.278 εισιτήρια.

Όπως έχω ξαναπεί, δικά μου λεφτά δεν είναι, ούτε έχω phd στο μάρκετινγκ, ας τσεκάρουν το φαινόμενο αυτοί που χάνουν τα λεφτά τους κι αυτοί που πληρώνονται γι αυτό. Το κομμάτι που προσωπικά με ενδιαφέρει είναι η γενικότερη ζημιά που προκαλούν στο κύκλωμα των αιθουσών και το πώς «εκπαιδεύονται» οι συνήθειες του θεατή. Πιο αναλυτικά, για το τετραήμερο 14 – 17 Οκτωβρίου, 135.642 θεατές επισκέφτηκαν έναν κινηματογράφο σε όλη την Ελλάδα, διαμορφώνοντας ως εξής την πρώτη πεντάδα:

  • 1.GRAVITY: 44.618 εισιτήρια (156.561 σύνολο)
  • 2.FREE BIRDS: 11.832 σύνολο
  • 3.CAPTAIN PHILIPS: 11.452 (134.274 σύνολο)
  • 4.EΓΩ Ο ΑΠΑΙΣΙΟΤΑΤΟΣ 2: 9.331 εισιτήρια (168.990 σύνολο)
  • 5.Η ΖΩΗ ΤΗΣ ΑΝΤΕΛ: 7.604 εισιτήρια (38.750 σύνολο)

Για δεύτερη εβδομάδα, το σύμπαν των σούπερ ηρώων της Marvel και ο Thor κυριάρχησαν στο αμερικάνικο box office, που για το τριήμερο 15 – 17 Οκτωβρίου, διαμορφώθηκε ως εξής:

  • 1.THOR 2, ΣΚΟΤΕΙΝΟΣ ΚΟΣΜΟΣ: 36,6 εκ. δολάρια (145 σύνολο)
  • 2.ΤΗΕ BEST MAN HOLIDAY: 30,1 εκ. δολάρια
  • 3.LAST VEGAS: 8,44 εκ. δολάρια (46,5 σύνολο)
  • 4. FREE BIRDS: 8,11 εκ. δολάρια (42 σύνολο)
  • 5.JACKASS, PRESENTS: ΒΑD GRANDPA: 7,42 εκ. δολάρια (90 σύνολο)


*** ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο www.facebook.com/tazthebuzz ή στο www.twitter.com/klarinabourana Κάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του fb www.facebook.com/SigaikaProductions για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης

ΣΧΟΛΙΑ