fbpx Ο τρελός 23χρονος που αρνήθηκε 3 δισ. ευρώ από τον Ζούκερμπεργκ για να του πουλήσει μία εφαρμογή του | ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ SNAPCHAT ΣΤΟ FACEBOOK

Ο τρελός 23χρονος που αρνήθηκε 3 δισ. ευρώ από τον Ζούκερμπεργκ για να του πουλήσει μία εφαρμογή του

Η εφαρμογή που αρνήθηκε να ενταχθεί στο Facebook απορρίπτοντας τη τεράστια πρότα
14|11|2013 | 19:24
Η εφαρμογή που αρνήθηκε να ενταχθεί στο Facebook απορρίπτοντας τη τεράστια πρότα

Μια πολύ δελεαστική πρόταση απέρριψε ο 23χρονος δημιουργός της δημοφιλούς εφαρμογής Snapchat, Εβαν Σπίγκελ, σύμφωνα με την Wall Street Journal. Οπως αναφέρει η αμερικανική εφημερίδα, το Facebook μετά από το Instagram, το Luma και το Lightbox θέλει να εξαγοράσει και άλλες εφαρμογές για να ενισχύσει τη λειτουργικότητά του. Για αυτό το λόγο, έκανε πρόταση εξαγοράς στην υπηρεσία video messaging, Snapchat.

Ωστόσο, η γνωστή υπηρεσία instant messaging δεν παρουσιάστηκε ιδιαίτερα διαθέσιμη και έτσι απέρριψε κάθε πρόταση που υπέβαλε ο ιδιοκτήτης του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ. Μάλιστα, η τελευταία προσφορά του Αμερικανού έφτανε τα τρία δισεκατομμύρια δολάρια. Οσο «γενναία» και να ήταν η προσφορά του Facebook, ο ιδιοκτήτης του Snapchat παρέμεινε σταθερά αρνητικός στο ενδεχόμενο πώλησης της υπηρεσίας του.

Βλέποντας την μεγάλη απήχηση που έχει το Snapchat στις νεαρές ηλικίες, ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ θέλησε να προσθέσει στις λειτουργίες του Facebook την εφαρμογή μέσω της οποίας μπορεί κάποιος να ανταλλάξει μηνύματα, φωτογραφίες αλλά και βίντεο. Είναι σίγουρο πως με αυτό το τρόπο, το Facebook θα γινόταν πολύ πιο ελκυστικό ειδικά μέσω των smartphones.

Η εφαρμογή του Εβαν Σπίγκελ, που αρνήθηκε να ενταχθεί στο Facebook μετράει μόλις δύο χρόνια ζωής αλλά έχει προλάβει να γίνει ιδιαίτερα γνωστό. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως κάθε ημέρα, η υπηρεσία αυτή χρησιμοποιείται για τη διακίνηση 350 εκατομμυρίων αρχείων.

Αξίζει να σημειωθεί πως αν η συμφωνία «έκλεινε» τότε θα μιλούσαμε για την ακριβότερη εξαγορά που έχει κάνει ποτέ το Facebook, το οποίο πέρυσι απέκτησε το Instagram έναντι ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων.

ΣΧΟΛΙΑ