fbpx CINETROLL: Kαταστροφή σοκ για Ρίντλεϊ Σκοτ, Μπόρις Βιαν (αλλά και για το ενήλικο σινεμά γενικότερα) | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΜΕΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙΑ; ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΝΑΙ

CINETROLL: Kαταστροφή σοκ για Ρίντλεϊ Σκοτ, Μπόρις Βιαν (αλλά και για το ενήλικο σινεμά γενικότερα)

CINETROLL: Kαταστροφή σοκ για Ρίντλεϊ Σκοτ, Μπόρις Βιαν (αλλά και για το ενήλικο σινεμά γενικότερα)
30|10|2013 | 19:01

Ο Τάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος, παρατηρεί την αβάσταχτη μετριότητα του box office που αντανακλά την απόλυτη κυριαρχία του μαζικού και ανώδυνου «εφηβικού» γούστου.

Αναμενόμενη στο Ελληνικό box office η πρωτιά του φτιαγμένου για οσκαρικές τυμπανοκορουσίες αλλά μέτριου «Captain Philips» Αυτό όμως που πραγματικά προκαλεί θλίψη, είναι ο καταποντισμός χωρίς έλεος του πανέμορφου «Ο Αφρός των Ημερών». Ένα εικαστικό ντελίριο πάνω στο ομότιτλο βιβλίο του Μπόρις Βιαν που όμως «έκλεισε» κυριολεκτικά με 751 εισιτήρια στο τετραήμερο που μας πέρασε. Ναι, σαφώς η ταινία δεν είχε τις προδιαγραφές και δεν φιλοδοξούσε να πιάσει τα λεφτά ενός blockbuster, όμως τα εισιτήρια που έκοψε είναι τραγικά. Αποδεικνύοντας (δυστυχώς) τη δύναμη που εξακολουθούν να έχουν οι παραδοσιακοί κριτικοί πάνω στη χειραγώγηση του φιλάσθενα σινεφίλ κατευθυνόμενου κοινού, εφ' όσον επιτέθηκαν εντελώς άδικα κατά τη γνώμη μου στη συγκεκριμένη ταινία. Σε ένα ελληνικό box office όπως διαμορφώθηκε από τους 129.947 θεατές που πήγαν σε μια ελληνική αίθουσα το εορταστικό πενθήμερο 24 – 28 Οκτωβρίου, ψηφίζοντας ουσιαστικά για άλλη μια φορά, καρτούν. Παραβλέποντας ακόμα και τη δελεαστική σέξι παρουσία της Σκάρλετ Γιόχανσον στην διασκεδαστική ενήλικη κομεντί «Δον Ζουάν». Και αδιαφορώντας για το με περγαμηνές από το Sundance «Μείνε Δίπλα Μου». που έμεινε στο ράφι με μόλις 1.665 εισιτήρια.

1.CAPTAIN PHILIPS: 34.790 εισιτήρια (37.992 σύνολο)

2. ΕΓΩ Ο ΑΠΑΙΣΙΟΤΑΤΟΣ 2: 22.245 εισιτήρια (130.251 σύνολο)

3. ΒΡΕΧΕΙ ΚΕΦΤΕΔΕΣ 2: 17.821 εισιτήρια (19.313 σύνολο)

4.PRISONER: 13.482 εισιτήρια (100.978 σύνολο)

5. ΔΟΝ ΖΟΥΑΝ: 4.928 εισιτήρια

Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, το μεγάλο σοκ (μεγαλύτερο ακόμα για όσους σαν και μένα τον αγαπάνε τρελά) είναι η τεράστια αποτυχία του πολυαναμενόμενου καινούργιου αστυνομικού θρίλερ από τον Ρίντλεϊ Σκοτ «Ο Συνήγορος» (προγραμματισμένο για 21 Νοεμβρίου στην Ελλάδα). Σοκ γιατί ο θείος επιστρέφει με ένα αστεράτο cast που πιο αστεράτο δε γίνεται (Μπραντ Πιτ, Πενέλοπε Κρουζ, Μάικ Φασμπέντερ, Κάμερον Ντίαζ, Χαβιέ Μπάρδεμ). Σοκ γιατί οι ξένες κριτικές που διάβασα, ξεκινάνε από το «αριστούργημα» και φτάνουν στο «δε βλέπεται» (που για ταινία του Σκοτ το μόνο σίγουρο είναι πως βλέπεται εφ' όσον μιλάμε για ένα βιρτουόζο της εικόνας). Και πάνω απ' όλα, σοκ, επειδή όπως παρατηρούν οι ξένοι αναλυτές, αφ' ενός όλα τα τελευταία ενήλικα θρίλερ έχουν πατώσει στο box office («Κilling Them Softly», «Runner Runner», «Broken City»). Αφ' ετέρου αποδεικνύεται ξανά το ότι τα «μεγάλα» ονόματα, μάλλον δεν συγκινούν πλέον καθ' όλου το κοινό. Καθ' όλου περίεργο αν σκεφτείς ότι το κοινό των multiplex είναι σπυριάρικα 15χρονα, που έβγαλαν πρώτη ταινία της εβδομάδας, την καινούργια περιπέτεια των «Jackass». Πιο αναλυτικά, για το τριήμερο 25 – 27 Οκτωβρίου, οι πιο δημοφιλείς ταινίες στις Η.Π.Α. ήταν:

1.BAD GRANDPA: 32,1 εκ. δολάρια

2.GRAVITY: 20,1 εκ. δολάρια (200 σύνολο)

3.CAPTAIN PHILIPS:11,6 εκ. δολάρια (69,9 σύνολο)

4. O ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ: 7,84 εκ. δολάρια

5.ΒΡΕΧΕΙ ΚΕΦΤΕΔΕΣ 2: 6,28 εκ. δολάρια (101 σύνολο)

*** ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο www.facebook.com/tazthebuzz ή στο www.twitter.com/klarinabourana Κάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του fb www.facebook.com/SigaikaProductions για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης

ΣΧΟΛΙΑ