Αυτό είναι το εσωτερικό της καινούργιας Mercedes C-Class - iefimerida.gr

Αυτό είναι το εσωτερικό της καινούργιας Mercedes C-Class

Αυτό είναι το εσωτερικό της καινούργιας Mercedes C-Class
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η νέα μικρή, κλασική λιμουζίνα της Mercedes, η C-Class μπορεί να απέχει σχεδόν 3 μήνες από την επίσημη πρεμιέρα της στην έκθεση του Detroit και περίπου ένα εξάμηνο από την έναρξη των πωλήσεών της, αλλά η γερμανική εταιρεία έχει ήδη αρχίσει να την αποκαλύπτει, κατά την προσφιλή μέθοδο των τελευταίων ετών.

Ετσι ενώ σε ένα βίντεο εμφανίζεται, όπως μπορείτε να δείτε, θολό το περίγραμμά της το εσωτερικό της αποκαλύφθηκε με πάσα επισημότητα. Και επιβεβαιώθηκε πως θα ακολουθεί το σύγχρονο design των μικρών μοντέλων της μάρκας (Α, Β-Class και CLA) με τους χαρακτηριστικούς στρογγυλούς αεραγωγούς και την οθόνη αλά iPad στην κεντρική κονσόλα.

Η τελευταία αποτελεί και για έναν άλλο λόγο ιδιαίτερο στοιχείο του εσωτερικού της νέας C-Class: είναι φαρδιά και έχει μεγάλο χώρο για μικρο-αντικείμενα, ενώ ξεχωρίζει το καινούργιο χειριστήριο του Command μαζί με το Touchpad που έχει νέο design και ελέγχει και smartphones.Σε ότι αφορά τους χώρους οι σχεδιαστές της γερμανικής εταιρείας εκμεταλλεύθηκαν την αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων –εδώ αξίζει να σημειώσουμε πως το βάρος μειώθηκε κατά 100 κιλά- προκειμένου οι πίσω επιβάτες να μετακινούνται πιο άνετα και για να μεγαλώσει το πορτμπαγκάζ. Η πιο χυτή οροφή δεν θα κλέβει πολύτιμα εκατοστά εσωτερικού ύψους, ενώ στις ενδιαφέρουσες σχεδιαστικές λεπτομέρειες της νέας μικρής limo περιλαμβάνεται η κάθετη μάσκα με τους σχετικά μικρούς προβολείς.

Οι βασικοί κινητήρες βενζίνης θα είναι οι γνωστοί 1.600 turbo της εταιρείας –σίγουρα αυτός των 156 ίππων, ενδέχεται και ο βασικός των 122- ενώ οι αντίστοιχοι diesel αυτοί των 1.500 και 1.600 κυβικών της Renault. Στην κορυφή θα βρίσκεται ο V8 των 4.000 κυβικών με τα δύο turbo της AMG, ενώ η γκάμα θα περιλαμβάνει και τους καθιερωμένους πετρελαιοκινητήρες των 2.200 κυβικών.

Όσο για τα διαθέσιμα αμαξώματα η τετράθυρη λιμουζίνα θα πλαισιωθεί στην πορεία από το στέισον και μετά από ένα κουπέ, που θα διαφοροποιείται από τη μεσαία κολώνα και πίσω. Το τελευταίο θα αποτελέσει πιθανότατα τη βάση και για ένα κάμπριο.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ