Aντίστροφη μέτρηση για την απογραφή των διοικητικών στα ΑΕΙ - Ποιοι και πότε ΔΕΝ είναι υπόχρεοι απογραφής

Εκπνέει αύριο Τρίτη, 22 Οκτωβρίου, η προθεσμία που έχουν οι διοικητικοί υπάλληλοι των τεσσάρων Πανεπιστημίων που δεν έχουν αποστείλει στοιχεία, για να απογραφούν στην ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα του υπουργείου Παιδείας. Διευκρινίσεις της τελευταίας από το υπουργείο «προς αποφυγή των έννομων συνεπειών» σε περίπτωση μη απογραφής.

Στην απογραφή θα πρέπει να συμμετάσχουν και οι υπάλληλοι των Πανεπιστημίων Θεσσαλίας και Κρήτης, παρά το γεγονός ότι τα εν λόγω Ιδρύματα έχουν υποβάλει καταλόγους με τους προς διαθεσιμότητα υπαλλήλους, καθώς τα στοιχεία που εστάλησαν περιείχαν λάθη.

Οι διοικητικοί υπάλληλοι που θα απογραφούν στη συνέχεια θα μοριοδοτηθούν, προκειμένου η αρμόδια επιτροπή να συντάξει τον κατάλογο με τους συνολικά 1.349 που θα τεθούν σε καθεστώς διαθεσιμότητας.

Αναλυτικά όπως αναφέρει το υπουργείο στη σημερινή ανακοίνωσή του :

1. Όλοι οι υπάλληλοι ανά Ίδρυμα που κατέχουν θέσεις σε κατηγορίες και κλάδους ή και ειδικότητες, ορισμένες εκ των οποίων καταργούνται, έχουν την υποχρέωση έως την Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013 και ώρα 12μμ :

i. να απογραφούν στο ειδικό πληροφοριακό σύστημα που παρέχει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στον ιστότοπο http://odysseas.it.minedu.gov.gr.,

ii. και να προσκομίσουν, είτε ταχυδρομικώς είτε αυτοπροσώπως ή με πληρεξούσιο, όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά των στοιχείων που δηλώνουν στο ανωτέρω αναφερόμενο ειδικό πληροφοριακό σύστημα και περιγράφονται αναλυτικότερα στις κείμενες διατάξεις και στο ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ, στο Τμήμα Γ'- Διοικητικού Προσωπικού της Διεύθυνσης Προσωπικού Ανώτατης Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης της Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΠΡΟΣΟΧΗ: Την υποχρέωση απογραφής έχουν και οι υπάλληλοι που εμπίπτουν στις κατηγορίες των εξαιρέσεων της περίπτωσης Δ της παραγράφου 2 του άρθρου 90 του Ν.4172/2013 (ΦΕΚ 167/τ.Α'/23-07-2013) και του άρθρου 53 του Ν.4186/2013 (ΦΕΚ 193/ τ.Α' /17-09-2013). Ειδικώς, οι υπάλληλοι αυτοί οφείλουν, επιπροσθέτως των ανωτέρω δικαιολογητικών της ΙΙ. περίπτωσης της παρούσας, να καταθέσουν και όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά που πιστοποιούν την εξαίρεσή τους από τη διαθεσιμότητα.

2. Για την απογραφή στο ειδικό πληροφοριακό σύστημα εφόσον ο απογραφόμενος υπάλληλος δεν είναι σίγουρος για την εγκυρότητα των πληροφοριών που δηλώνει, ΔΥΝΑΤΑΙ στην υπεύθυνη δήλωση που θα καταθέσει να σημειώσει « ...με κάθε επιφύλαξη για τα στοιχεία των πεδίων Έκθεση Αξιολόγησης ή Πειθαρχικές Ποινές ή Διοικητική Εμπειρία». Επίσης εάν δεν δύνανται να προσκομίσουν κάποιο από τα απαραίτητα δικαιολογητικά να το σημειώσουν στην Υπεύθυνη Δήλωση που προσκομίζουν περί γνησιότητας.

3. Σε περίπτωση που κάποιος υπάλληλος εισέρχεται στο ειδικό πληροφοριακό σύστημα για να απογραφεί και αφού συμπληρώσει το προσωπικό του ΑΦΜ και ΑΜΚΑ, το σύστημα δεν του επιτρέπει να συνεχίσει, αυτό ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι δεν είναι ΥΠΟΧΡΕΟΣ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ. Συμβουλεύουμε, σε κάθε περίπτωση, να προσπαθήσετε τουλάχιστον δύο φορές ελέγχοντας, ότι καταχωρείται σωστά το προσωπικό σας ΑΦΜ και το ΑΜΚΑ.

4. Για την παροχή πληροφοριών και την υποβοήθησή σας μπορείτε να συμβουλεύεστε το ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΧΡΗΣΗΣ του ειδικού πληροφοριακού συστήματος, καθώς και να απευθύνεστε στα τηλέφωνα: 210 3442304, 210 3442919, 210 3442918, 210 3442038 της οικείας υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ