fbpx Cinemass: Οι ταινίες της εβδομάδας 14-20 Ιούλη | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΑΙΘΟΥΣΕΣ

Cinemass: Οι ταινίες της εβδομάδας 14-20 Ιούλη

Cinemass: Οι ταινίες της εβδομάδας 14-20 Ιούλη
14|07|2011 | 20:08

O Tάσος Θεοδωρόπουλος και ο Ιωσήφ Πρωιμάκης, φοράνε τα μπανιερά τους και πλατσουρίζουν μέσα σε πλαστική πισινούλα στον ακάλυπτο πολυκατοικίας, παίζοντας τον Χάρι Πότερ με φουλ αντιηλιακό, προκειμένου να προφυλαχτούν από την γκονταρική ακτινοβολία του Socialism και τα Πορτοκάλια στον Ήλιο που τους εκσφενδονίζει ο γιος του Ken Loach. Γιατί όσο προχωράει το καλοκαίρι, τόσο και πιο δύσκολο τους είναι να κάνουν αυτό που ξέρουν χειρότερα από κάθε άλλον: να γράφουν για σινεμά.

 

Harry Potter and the Deathly Hallows, Part 2 / Ο Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου, Μέρος 2o (3/5)

Cinemass: Οι ταινίες της εβδομάδας 14-20 Ιούλη | iefimerida.gr 0

Δέκα χρόνια μετά το ξεκίνημα του, ο διοπτροφόρος μαγεμένος πιτσιρικάς ολοκληρώνει το ταξίδι του, σφραγίζοντας την ενηλικίωση μιας ολόκληρης γενιάς. Ένα εκρηκτικό φινάλε που δύσκολα θα αφήσει ανικανοποίητους τους πιστούς οπαδούς, χαρίζοντάς τους για την αφοσίωση τους, μερικές από τις καλύτερες στιγμές της σειράς, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν πάσχει από κρίση άγχους, και μετριότατο 3D. Περιπέτεια φαντασίας με τους Daniel Radcliffe, Emma Watson και Rupert Grint σε σκηνοθεσία David Yates και σενάριο του Steve Cloves απ’ το βιβλίο της JK Rowling. Διάβασε περισσότερα από τον Τάσο Θεοδωρόπουλο.

Film Sosialisme (2/5)

Cinemass: Οι ταινίες της εβδομάδας 14-20 Ιούλη | iefimerida.gr 1

Ο Jean-Luc Godard εξαπολύει ολομέτωπη επίθεση στο τι νομίζεις ότι σημαίνει σινεμά, μπλέκοντας τις πολιτικές πεποιθήσεις και τις φιλοσοφικές του εμμονές, με χαλαρές αλληλουχίες πρακτικά ασύνδετων πλοκών, κουβαριασμένων με ποικιλία οπτικοακουστικών υλικών, για να πακετάρει στο εικαστικό πανηγύρι του, χαριτωμένα εφυολογήματα που όσοι τα πιάσουν θα τα βρουν προφανή, κι όσοι τα χάσουν δε θ’ ασχοληθούν να τα ψάξουν. Δράμα με τους Catherine Tanvier, Christian Sinniger, Nadège Beausson-Diagne κ.ά. σε σκηνοθεσία και σενάριο του Jean-Luc Godard.

Oranges and Sunshine

Cinemass: Οι ταινίες της εβδομάδας 14-20 Ιούλη | iefimerida.gr 2

Στο κινηματογραφικό σκηνοθετικό του ντεμπούτο, ο Jim Loach ταξιδεύει ένα ημισφαίριο μακρυά απ’ τον πατέρα του, Ken, για να φιλμάρει την ιστορία κοινωνικοής λειτουργού, που με κίνδυνο της ζωής της αποκάλυψε την εξορία εκατόντριάντα παιδιών άπορων οικογενειων, εξόριστων από τη βρετανική κυβέρνηση σε χώρες της κοινοπολιτείας και κυρίως την Αυστραλία, καταδικάζοντάς τα σε μια ζωή ιδρυματοποίησης και καταναγκαστικών έργων. Δράμα με τους Emily Watson, Hugo Weaving και David Wenham σε σκηνοθεσία του Jim Loach και σενάριο της Rona Munro.

Sagan

Cinemass: Οι ταινίες της εβδομάδας 14-20 Ιούλη | iefimerida.gr 3

Η βιογραφία της Francoise Sagan από το 1954 που έγινε συγγραφικό φαινόμενο υπογράφοντας το Bonjour Tristesse μέχρι το 2004 που έκλεισε το βιβλίο της ζωής της, περνάει στη μεγάλη οθόνη έχοντας αρχικά γυριστεί για τη μικρή ως τηλεταινία δύο 90λεπτων επεισοδίων, πράγμα που πρέπει να σου είναι αρκετό για να καταλάβεις γιατί το Sagan δεν προβλήθηκε για δημοσιογράφους. Δράμα με τους Sylvie Testud, Jeanne Balibar, Arielle Dombasle κ.ά. σε σκηνοθεσία της Diane Kurys και σενάριο της ίδιας και των Claire Lemaréchal και Martine Moriconi

Ο Παλιατζής

απ’ τον Ιωσήφ Πρωιμάκη

 Όπως γίνεται συνήθως σε εβδομάδες με πενία νέων τίτλων (όχι πως το ραβδί του Χάρι Πότερ δεν φτάνει για να γεμίσει τις μισές αίθουσες του λεκανοπεδίου με τους Κλήρους του Θανάτου του), ο διανομέας φρόντισε να τιγκάρει τη λίστα σου με ευκαιρίες νοσταλγίας των εποχών που τα γύρισαν αλλιώς τα πράματα. Στο Blackmail (1929), την πρώτη ομιλούσα ταινία του Alfred Hitchcock, θα έχεις την ευκαιρία να προσπαθήσεις να εντοπίσεις το στίγμα του ανθρώπου που έγινε δάσκαλος του βρετανικού θρίλερ, πριν ο Βασίλης Ραφαηλίδης τον αποκαλέσει «ένα ξωτικό της σκοτεινής αίθουσας» (!), ενώ η Audrey Hepburn θα σε κάνει να χαχανίσεις σαν ερωτευμένο μαθητούδι με το How to Steal a Million (1966) του William Wyler, έτσι για να’χεις αντίβαρο στην οδύνη της αγάπης που είχε απεικονίσει με ευστοχία που αφήνει χαρακιές ο Fatih Akin στο συγκλονιστικό Gegen die Wand (2004), ίσως την καλύτερη δουλειά του Τουρκογερμανού σκηνοθέτη.

ΣΧΟΛΙΑ