Τo gay μακαρόνι η Barilla δεν το σηκώνει - Και με μια λάθος συγγνώμη το λασπώνει - iefimerida.gr

Τo gay μακαρόνι η Barilla δεν το σηκώνει - Και με μια λάθος συγγνώμη το λασπώνει

Τo gay μακαρόνι η Barilla δεν το σηκώνει. Και με μια λάθος συγγνώμη το λασπώνει
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Μαζεύει τα ασυμμάζευτα και τα χειροτερεύει η γνωστή μάρκα ζυμαρικών με νέες δηλώσεις μετά το σάλο που προκάλεσαν τα σχόλια του προέδρου της για τους ομοφυλόφιλους.

Η μεγαλύτερη εταιρεία ζυμαρικών του κόσμου, μέσω του προέδρου της, Γκουίντο Μπαρίλα, θεώρησε σωστό την προηγούμενη Τετάρτη να επαναπροσδιορίσει το καταναλωτικό της target group. Ο Γκουίντο δήλωσε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη στην ιταλική εκπομπή "La Zanzara" πως δεν θα έδειχνε ποτέ του σε μία από τις διαφημίσεις της εταιρείας gay χαρακτήρες, εφ' όσον τα προϊόντα του απευθύνονται μόνο σε "τέλειες οικογένειες".

Μια τέτοια δήλωση, πιθανότατα δε θα δημιουργούσε καμία αίσθηση στην Ελλάδα στην οποία μεγάλες εταιρείες έχουν προβεί σε πολύ χειρότερες. Ούτε καν στην Ιταλία, η οποία επίσης δεν φημίζεται για την ευαίσθητη νοοτροπία της πλειοψηφίας του πληθυσμού της απέναντι σε τέτοια θέματα. Δυστυχώς όμως για τη συγκεκριμένη άστοχη δήλωση, η λέξη και τα προϊόντα Barilla, είναι πιο διεθνή και απ' τον ΟΗΕ. Με αποτέλεσμα, (και με τη βοήθεια των social media) να γίνει πρώτο θέμα σε πολλές χώρες του κόσμου.

Οι αντιδράσεις ήταν άμεσες και εκρηκτικές. Με πολλούς χρήστες των social media από διάφορες χώρες, να δηλώνουν ότι δεν πρόκειται να καταναλώσουν ποτέ ξανά προϊόντα της συγκεκριμένης εταιρείας. Φτάνοντας ακόμα και στο σημείο να γράψουν, ότι "ούτως ή άλλως τα προϊόντα της εταιρείας είναι φρικτής ποιότητας".

Αν υπάρχει κάτι στην καπιταλιστική οικονομία που μπορεί να ενεργοποιήσει την εταιρική ευαισθησία και ευθύνη, αυτό είναι η απώλεια κερδών. Παρ' όλα αυτά, ακόμα και μπροστά σε αυτόν τον "τρόμο" για κάθε εταιρεία, ο Γκουίντο Μπαρίλα δε φαίνεται να λύγισε ιδιαίτερα. Και γιατί να λυγίσει από τη στιγμή που η Barilla είχε 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια καθαρά κέρδη μόλις το 2012, έχοντας σε πολλές χώρες εξαγοράσει τοπικές βιομηχανίες ζυμαρικών; (στην Ελλάδα η Misco – Ακάκιε τα μακαρόνια να 'ναι...) ανήκει εδώ και χρόνια στην Barilla). Πόσα να χάσει; Το ράσο του Ακάκιου;

Κάπως έτσι σκεπτόμενος ο Γκουίντο Μπαρίλα, προχώρησε χτες σε μια δημόσια συγγνώμη μέσω της σελίδας της εταιρείας στο facebook, η οποία όμως στην ουσία, διαβάζεται σαν "sorry, but no sorry".

"Για μας η ιερότητα της οικογένειας παραμένει μια από τις βασικές αξίες της εταιρείας μας. Αν στους gay αρέσουν τα ζυμαρικά μας και οι διαφημίσεις μας, θα συνεχίσουν να τα καταναλώνουν. Εάν δεν τους αρέσει, θα φάνε ζυμαρικά από κάποιον άλλο. Δε θα έκανα διαφημιστικό με μια ομοφυλόφιλη οικογένεια, όχι από έλλειψη σεβασμού απέναντί τους, - έχουν δικαίωμα να κάνουν ότι θέλουν χωρίς να ενοχλούν τους άλλους – αλλά επειδή δεν συμφωνώ μαζί τους και σαν εταιρεία απευθυνόμαστε σε παραδοσιακές οικογένειες" ήταν η αρχική, ραδιοφωνική δήλωση του.

Tην οποία και ανασκεύασε χτες, μετά το σάλο, ως εξής:
"Zητώ συγγνώμη αν οι δηλώσεις μου παρεξηγήθηκαν ή πλήγωσαν τα συναισθήματα κάποιων ανθρώπων. Θέλω να ξεκαθαρίσω ότι τρέφω σεβασμό για κάθε άνθρωπο χωρίς καμία διάκριση. Σέβομαι τους gay και το δικαίωμα καθ' ενός να εκφράζεται. Σε αυτά τα πλαίσια σέβομαι το gay γάμο." Ναι μεν αλλά...

"Η Barilla στις καμπάνιες της ανέκαθεν επέλεγε να αντιπροσωπεύει την οικογένεια σαν ένα σύμβολο φιλοξενίας και στοργής για όλους" συνεχίζει, επισημαίνοντας ότι με τις προηγούμενες παρεξηγημένες δηλώσεις του, είχε σαν σκοπό "να υπογραμμίσω τον κεντρικό ρόλο της γυναίκας στην οικογένεια". Εκτός κι αν είναι λεσβία, προφανώς. Κατάλαβες Ακάκιε; Τα μακαρόνια να 'ναι disco.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ