fbpx H αρχιτεκτονική του Harry Potter | ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
O ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΣ STUART CRAIG ΞΕΝΑΓΕΙ

H αρχιτεκτονική του Harry Potter

H αρχιτεκτονική του Harry Potter
18|07|2011 | 00:40
H αρχιτεκτονική του Harry Potter

Ενώ προσπαθείς να καταλάβεις πως πέρασαν αυτά τα δέκα χρόνια του Harry Potter μπορείς να χαζέψεις ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία του αγαπημένου κινηματογραφικού franchise, την αρχιτεκτονική. Ο Stuart Craig, ο βραβευμένος με Όσκαρ σκηνογράφος που έκανε πραγματικότητα όσα φαντάστηκε η J.K. Rowling, μετά από μια δεκαετία σχεδιασμού, κατασκευών και γυρισμάτων δίνει όλες τις λεπτομέρειες.

Το σπίτι από κοχύλια της Fleur και του Bill

«Προσπαθώ να ακολουθώ μια λογική στήνοντας το σκηνικό και δεν μου φαινόταν σωστό να κάνω το συγκεκριμένο σπίτι πολύ εντυπωσιακό. Αν πραγματικά πήγαινες να χτίσεις ένα σπίτι στην παραλία, τι θα χρησιμοποιούσες; Θα χρησιμοποιούσες υλικά που βρίσκονταν γύρω. Πέτρες και κοχύλια στη προκειμένη περίπτωση».  

Gringott’s, η τράπεζα των μάγων

«Οι τράπεζες είναι παραδοσιακά σύμβολα σταθερότητας. Ξέρω, η σύγχρονη ιστορία τα έχει ανατρέψει αυτά αλλά αυτή ήταν η πρόθεση πίσω από την αρχιτεκτονική της Gringott’s- να εμπνέει αίσθημα εμπιστοσύνης και σταθερότητας. Η είσοδος όπως σε κάθε συνηθισμένη τράπεζα είναι φτιαγμένη από μάρμαρο και μεγάλους μαρμάρινους κίονες. Αποπνέει μεγάλη δύναμη».

Το γραφείο του Dumbledore στο Hogwarts

«Το Hogwarts, αν το παρατηρήσεις καλά, μεγαλώνει συνεχώς και αλλάζει σχήμα. Στην Τρίτη ταινία υπάρχει ένας πύργος όπου μένει ο Sirius Black ενώ στις επόμενες ταινίες εξαφανίζεται εντελώς. Στην έκτη ταινία υπάρχει ένας τεράστιος πύργος με τελείως διαφορετικό σχεδιασμό. Από εκεί είναι που πέφτει ο Dumbledore όταν πεθαίνει».

«Επειδή ο Harry Potter ήταν franchise-οχτώ ταινίες που βγήκαν μέσα σε δέκα χρόνια, είχαμε ένα πολύ μεγάλο όγκο πραγμάτων που είχαν ήδη φτιαχτεί. Πόρτες, παράθυρα, σκάλες και μέρη από τα σκηνικά ανακυκλώνονταν και ξαναχρησιμοποιούνταν. Ήταν τεράστια πολυτέλεια να έχεις ένα τέτοιο στοκ που μπορούσε να προσαρμοστεί σε αυτό που ήθελες να κάνεις».

 

 

ΣΧΟΛΙΑ