Το λιμάνι του Πειραιά αλλάζει -Μεταμορφώνεται στον σημαντικότερο κόμβο κρουαζιέρας στη Μεσόγειο

Την εκτέλεση κατασκευής του έργου «Επέκταση Επιβατικού Λιμένα Πειραιώς - Νότια Πλευρά Κρουαζιέρας» καθώς και την προκήρυξη Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών Τεχνικού Συμβούλου για το έργο ενέκρινε χθες το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ.Οπως αναφέρει και το Εθνος η διεύθυνση τεχνικών έργων του ΟΛΠ κατέθεσε ήδη τα γενικά και ειδικά σχέδια (ηλεκτροδότησης, λυμάτων, ύδρευσης, ηλεκτροδότησης, οπτικών ινών κ.λπ.) του έργου, τα τεύχη τεχνικών δεδομένων, συγγραφής υποχρεώσεων, τιμολογίων και το τεύχος προκήρυξης ανοιχτής διαδικασίας για την πρόσληψη του συμβούλου. Κρουαζιέρες.

Λόγω της αύξησης της κίνησης της κρουαζιέρας στο λιμάνι του Πειραιά (+151% την τελευταία δεκαετία 2002-2012), της ναυπήγησης νέας γενιάς κρουαζιερόπλοιων (άνω των 300 μ.) στο πλαίσιο του επενδυτικού προγράμματος του ΟΛΠ (2010 - 2015) αποφασίστηκε η επέκταση του νότιου μέρους του επιβατικού λιμένα.

Το έργο θα έχει εσωτερικούς κρηπιδότοιχους 1.000 μ., ωφέλιμο βάθος 18 μ., εξωτερικά λιμενικά έργα (κυματοθραύστες) 1.100 μ. και χερσαίους χώρους 140.000 τ.μ. Επί του χώρου αυτού προβλέπεται να κατασκευασθεί διεθνής σταθμός επιβατών με σύμβαση παραχώρησης. Το έργο συνολικού προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ χρηματοδοτείται κατά 95% από ευρωπαϊκά διαρθρωτικά ταμεία (113,9 εκατ. ευρώ).

Το έργο θα κατασκευασθεί σε 23 μήνες από την υπογραφή του ιδιωτικού συμφωνητικού του Τεχνικού Συμβόλου, του οποίου η προεκτιμημένη αμοιβή βάσει του Ν. 3316/2005 ανέρχεται στο ποσό 1,28 εκατ. ευρώ. Ο διαγωνισμός για την πρόσληψη του συμβούλου είναι ανοιχτός, οι δε δαπάνες του βαρύνουν τις πιστώσεις του έργου.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ