Αντιβιοτικό από θαλάσσια μικρόβια δημιούργησαν Αμερικάνοι ερευνητές - iefimerida.gr

Αντιβιοτικό από θαλάσσια μικρόβια δημιούργησαν Αμερικάνοι ερευνητές

Τα μικρόβια γίνονται όλο και πιο ανθεκτικά στα υπάρχοντα φάρμακα, γεγονός που καθιστά επιτακτική την ανάγκη για την ανακάλυψη νέων αντιβιοτικών. Σε αυτά τα πλαίσια, Αμερικάνοι ερευνητές δημιούργησαν ένα νέο αντιβιοτικό το οποίο βασίζεται σε θαλάσσιο μικρόβιο.

Σύμφωνα με το BBC, το νέο αυτό αντιβιοτικό που δημιούργησαν ερευνητές του ινστιτούτου Scripps, είναι ονομάζεται anthracimycin και η δραστική ουσία του βρέθηκε στο μικρόβιο Steptomyces, στο βυθό του Ειρηνικού Ωκεανού.

Οι πρώτες δοκιμές έδειξαν πως είναι αποτελεσματικό εναντίον του βακτηρίου του άνθρακα και του χρυσίζοντος σταφυλόκοκκου (MRSA) και οι επιστήμονες είναι αισιόδοξοι ότι το φάρμακο αυτό ανοίγει το δρόμο για τη δημιουργία μίας νέας κατηγορίας αντιβιοτικών φαρμάκων που θα καταπολεμούν άκρως ανθεκτικά και επικίνδυνα μικρόβια, που απειλούν την ανθρώπινη υγεία.

Παράλληλα, η ανακάλυψη αυτή, δείχνει τη σημασία των ωκεανών ως πηγή νέων συστατικών για την παρασκευή μελλοντικών φαρμάκων.