Η Καθημερινή επιτίθεται στην Ολγα Κεφαλογιάννη για τα χωρίς αισθητική βίντεο του ΕΟΤ - iefimerida.gr

Η Καθημερινή επιτίθεται στην Ολγα Κεφαλογιάννη για τα χωρίς αισθητική βίντεο του ΕΟΤ

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Κατακεραυνώνει σήμερα η εφημερίδα τα βιντεάκια που παρουσίασε χθες η υπουργός Τουρισμού με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής συνείδησης, σημειώνοντας στο σχετικό ρεπορτάζ το κόστος τους αλλά και το γεγονός ότι τον τελευταίο μήνα έχει υπογραφεί η χρηματοδότηση εντύπων και εκδηλώσεων με δεκάδες χιλιάδες ευρώ.

Στο άρθρο, που υπογράφει ο Στάθης Κουσουνής, και έχει τίτλο «24.600 ευρώ για τα χωρίς αισθητική βίντεο του ΕΟΤ» σημειώνεται μεταξύ άλλων: «Ετσι, στα τέλη Μαΐου ο γ.γ. του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς ανέθεσε στην εταιρεία Beetroot Design Group τον σχεδιασμό και την παραγωγή του διαφημιστικού υλικού για την τηλεοπτική καμπάνια τουριστικής συνείδησης. Για 4 βίντεο με διαφορετική θεματολογία διάρκειας 40 δευτερολέπτων για τηλεοπτική και διαδικτυακή προβολή ο ΕΟΤ δαπάνησε 24.600 ευρώ (με ΦΠΑ). Η εν λόγω απόφαση είναι μία από τις πολλές που υπέγραψε ο κ. Λειβαδάς, ειδικά τον τελευταίο μήνα, για τη χρηματοδότηση με δεκάδες χιλιάδες ευρώ εντύπων, εκδηλώσεων και Τουριστικών Οργανισμών.»

Το άρθρο σημειώνει επίσης ότι σε μια χώρα σαν τη δικιά μας που ο τουρισμός θεωρείται βασικός οικονομικός μοχλός η εκπαίδευση θα έπρεπε να ξεκινά από τα σχολεία. Σημειώνεται ότι για την προβολή της καμπάνιας δεν προβλέπεται πρόσθετη δαπάνη από το Δημόσιο, καθώς θα προβληθεί ως κοινωνικό μήνυμα στα ΜΜΕ.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ