CINETROLL: Η πιο επιτυχημένη ταινία στην καριέρα του Μπραντ Πιτ ΔΕΝ βγάζει τα λεφτά της - iefimerida.gr

CINETROLL: Η πιο επιτυχημένη ταινία στην καριέρα του Μπραντ Πιτ ΔΕΝ βγάζει τα λεφτά της

CINETROLL: Η πιο επιτυχημένη ταινία στην καριέρα του Μπραντ Πιτ ΔΕΝ βγάζει τα λε
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο Τάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος γράφει για τον πόλεμο της χρονιάς: Σάντρα Μπούλοκ εναντίον Μπραντ Πιτ, σημειώσατε 1 την ώρα που ο Στίβεν Σπίλμπεργκ προειδοποιεί για κατάρρευση του σινεμά και το ελληνικό box office πεθαίνει ξανά.

Mια μάχη με φανερή νικήτρια την Μπούλοκ, που αναζωπύρωσε (ειδικά σε εποχές) οικονομικής κρίσης, μια παλιά συζήτηση: Έχει νόημα να ξοδεύονται τέτοια ιλιγγιώδη ποσά σε κινηματογραφικές ταινίες; Η ταινία «Παγκόσμιος Πόλεμος Ζ» (διάβασε την κριτική ΕΔΩ http://goo.gl/0LUQD ) μέσα στη δεύτερη μόλις εβδομάδα προβολής της και παρά την πολύ μεγάλη εισπρακτική της πτώση από τη πρώτη (της τάξης του 55%), θεωρείται από τους αναλυτές ότι έχει τις δυνατότητες να ξεπεράσει τη μεγαλύτερη σε αμερικάνικο έδαφος εισπρακτική επιτυχία του Μπραντ Πιτ που είναι το «Κύριος και Κα Σμιθ» με εισπράξεις 186 εκ. δολαρίων.

Με μια σειρά προβλημάτων στη διάρκεια των γυρισμάτων της όμως, το αρχικό κόστος της εκτοξεύθηκε σύμφωνα με εκτιμήσεις στο ιλιγγιώδες ποσό 225 εκ. δολάρια και πιθανότατα πολύ παραπάνω. Κι όλο αυτό χωρίς να συνυπολογιστούν τα τεράστια ποσά που δαπανήθηκαν για τη διαφημιστική της προβολή και τη διεθνή της διανομή. Ο κανόνας λέει πως μια ταινία για να αποδειχθεί επικερδής στο στούντιο που την κυκλοφόρησε, πρέπει να κάνει παγκόσμιες εισπράξεις που να αντιστοιχούν σε δυόμισι φορές το αρχικό της κόστος. Κάτι που για τον «Παγκόσμιο Πόλεμο Ζ» αντιστοιχεί σε παγκόσμιες εισπράξεις της τάξης των 600 εκ. δολαρίων. Δεν είναι απίθανό να τα καταφέρει, όμως δεν είναι και εύκολο εφ' όσον αυτή τη στιγμή ο «Παγκόσμιος Πόλεμος Ζ» έχει συγκεντρώσει μόλις 123 εκ. δολάρια στις Η.Π.Α. και 135 εκ. στο εξωτερικό και έχει ένα σύνολο της τάξης των 258 εκ. δολαρίων σε παγκόσμιο επίπεδο. Που σημαίνει ότι υπάρχει πολύς δρόμος μπροστά (αν και η Paramount φαίνεται αποφασισμένη να προχωρήσει στο σίκουελ.

Στον αντίποδα, από το πουθενά, μια γυναικεία αστυνομική κωμωδία μεσαίου κόστους (43 εκ. δολάρια), και πολύ μικρότερων εξόδων διαφήμισης και προβολής το «The Heat», με τις Σάντρα Μπούλοκ και Μελίσα Μακάρθι, έκανε αυτή την εβδομάδα τη μεγάλη έκπληξη. Έριξε τον «Παγκόσμιο Πόλεμο» στην τρίτη θέση του box office, ξεπερνώντας τον στις εισπράξεις του τριημέρου, και με 39 εκ. δολάρια στα ταμεία της ήδη με το «καλησπέρα» σας, είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα προκύψει αναλογικά πολύ πιο επικερδής από τα περισσότερα καλοκαιρινά μεγαθήρια. Όπως για παράδειγμα η πανάκριβη περιπέτεια «White House Down» με τον Τσάνινγκ Τέιτουμ με κόστος 150 εκ. δολαρίων που πραγματικά καταποντίστηκε στο box office , παρά τη σκηνοθετική υπογραφή του ειδικευμένου σε υπερθεάματα, Ρόλαντ Έμεριχ.

Όχι τυχαία, ο Στίβεν Σπίλμπεργκ μαζί με τον Τζορτζ Λούκας, μιλώντας σε διάλεξη πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνια, αναφέρθηκαν στην επικείμενη κατάρρευση της κινηματογραφικής βιομηχανίας η οποία θα οφείλεται στις λάθος στρατηγικές των στούντιο. Το ξόδεμα παράλογων ποσών και τις αλλαγές στις συνήθειες του κοινού με την κυριαρχία του ίντερνετ και τη συμπίεση του ελεύθερου χρόνου του σε σχέση με την υπερπροσφορά ταινιών που για να ισοφαρίσουν τα έξοδα τους, χρειάζονται τεράστιο αριθμό θεατών. «Πρόκεται να βρεθούμε σε ένα σημείο που τρεις, τέσσερις ίσως και οι μισές από τις 12 πανάκριβες παραγωγές που βγαίνουν πρόκειται να κρασάρουν κυριολεκτικά σε εισπρακτικό επίπεδο» είπε χαρακτηριστικά ο θείος Στίβεν.

Πιο αναλυτικά, για το τριήμερο 28 – 30 Ιουνίου, η πρώτη πεντάδα στο αμερικάνικο box office διαμορφώθηκε ως εξής:

1.ΜΠΑΜΠΟΥΛΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ: 45,6 εκ. δολάρια (170 σύνολο)

2.ΤΗΕ HEAT: 39,1 εκ.δολάρια

3.ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Ζ:29,8 εκ. δολάρια (124 σύνολο)

4.WHITE HOUSE DOWN: 24,9 εκ. δολάρια

5.ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΑΤΣΑΛΙ: 20,7 εκ. δολάρια (249 σύνολο)

Σκούρα τα πράγματα για άλλη μια φορά στο ελληνικό box office, παρά την παρουσία 3 φρέσκων και πολυσυζητημένων blockbuster που έχουν κινηθεί πολύ κάτω από τις προσδοκίες με σχετική εξαίρεση τις επιδόσεις του «Ανθρώπου από ατσάλι» (διάβασε κριτική ΕΔΩ http://goo.gl/YFvgQ ). Παρά τις αρχικές μου προβλέψεις, το «Μετά τα Μεσάνυχτα» (διάβασε κριτική ΕΔΩ http://goo.gl/38CyR ) κατάφερε να διατηρήσει μια σταθερή παρουσία κοινού. Εντυπωσιακά σε 4 μόλις αίθουσες τα 4.198 εισιτήρια της «Υψηλής Μαγειρικής» όπως και τα 1624 της επανέκδοσης «Δύο για το δρόμο» με την Όντρεϊ Χέμππορν που προβάλλεται αποκλειστικά στο «Θησείον» και καταστροφή χωρίς προηγούμενο για την κωμωδία με τη Μάιλι Σάιρους «Τακούνια...σε μυστική αποστολή» που έκλεισε με μόλις 534 θεατές. Πιο αναλυτικά, σε ένα τετραήμερο, (4 – 7 Ιουνίου) που 105.096 θεατές επέλεξαν να επισκεφτούν για την ψυχαγωγία τους μια κινηματογραφική αίθουσα, η πρώτη πεντάδα στην Ελλάδα διαμορφώθηκε ως εξής:

1.ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Ζ: 25.992 εισιτήρια

2.ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΑΤΣΑΛΙ:18.982 εισιτήρια (91.838 σύνολο)

3.ΜΠΑΜΠΟΥΛΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ: 14.066 εισιτήρια (45.143 σύνολο)

4.ΠΡΙΝ ΤΑ ΜΕΣΑΝΥΧΤΑ:8.570 εισιτήρια (80.068 σύνολο)

5.Ο ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ:7.307 εισιτήρια (29.016 σύνολο)

*** ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο www.facebook.com/tazthebuzz ή στο www.twitter.com/klarinabourana. Κάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του fb www.facebook.com/SigaikaProductions για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ