Τα επτά Σημεία Εξυπηρέτησης του Δημότη στην Αθήνα -Τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών

Κόβουν κορδέλα τα Σημεία Εξυπηρέτησης του Δημότη και ο Δήμος Αθηναίων προσδοκά πως με τη λειτουργία τους θα μπει τέλος στην ταλαιπωρία των πολιτών, αφού θα διεκπεραιώνονται 154 συναλλαγές.

Τα Σημεία Εξυπηρέτησης θα λειτουργούν στα γραφεία καθεμιάς από τις επτά δημοτικές κοινότητες, με εξαίρεση την 6η κοινότητα που θα βρίσκεται στη Δημοτική Αγορά Κυψέλης. Θα έχουν διευρυμένο ωράριο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών και ειδικότερα τις καθημερινές 08.00-20.00 και το Σάββατο 08.00-14.00.

Ολες οι συναλλαγές που θα διεκπεραιώνονται θα αφορούν αμιγώς υπηρεσίες του δήμου και όχι άλλων δημόσιων φορέων.

Τα Σημεία Εξυπηρέτησης διαφέρουν από τα ΚΕΠ

Στα ΚΕΠ μπορεί ένας πολίτης να ζητήσει αντίγραφο ποινικού μητρώου αλλά δεν μπορεί να υποβάλλει αίτηση για να λάβει προνοιακό επίδομα ή αντίγραφο οικοδομικής άδειας. Ολες αυτές τις συναλλαγές θα μπορεί πλέον να κάνει μέσω των Σημείων Εξυπηρέτησης του Δημότη.

Μεταξύ των διαδικασιών που θα πραγματοποιούνται από τα Σημεία Εξυπηρέτησης είναι το σύνολο εκείνων που αφορούν τα προνοιακά επιδόματα, τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, των τεχνικών υπηρεσιών (πολεοδομία, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις κ.λπ.), θέματα Δημοτολογίου και έκδοσης πιστοποιητικών, ζητήματα Δημοτικής Αστυνομίας κ.ά.

Ωστόσο, δεν θα γίνεται διακίνηση μετρητών σε αυτά. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών θα τοποθετηθούν το επόμενο διάστημα συστήματα αυτόματων πληρωμών με μετρητά ή με κάρτα, όπου θα μπορούν να πληρώνονται κλήσεις ή παράβολα.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ