Nέο Mini: Με 1.200 κυβικά, turbo και δύο μεγέθη

Το Mini Paceman των φωτογραφιών μας μπορεί να προστέθηκε πριν από λίγο μόλις καιρό στη γκάμα του Mini, αλλά αυτό που το κάνει σημαντικό είναι ότι μας δίνει μια εικόνα για την αισθητική της νέας γενιάς του μικρού premium μοντέλου, που βρίσκεται κυριολεκτικά προ των πυλών. Και η οποία σε σχέση με την τρέχουσα θα είναι πιο στρογγυλεμένη και με μεγαλύτερο πλάτος. Ακριβώς ότι ισχύει και για το Paceman δηλαδή...

Το καινούργιο Mini θα διαθέτει ταυτόχρονα και καινούργιο πλαίσιο, το οποίο μάλιστα θα είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικά μεταξόνια. Στην κοντή εκδοχή, που αντιστοιχεί σε ένα συνολικό μήκος 3,80 μέτρων θα βασίζονται το κλασικό τρίθυρο, το κουπέ, το ρόουντσερ και το κάμπριο, ενώ η πιο μεγάλη (μήκος 4,30 μέτρα) θα χρησιμοποιείται για τα Countryman και Clubman.

Συνολικά προγραμματίζονται 7 διαφορετικές παραλλαγές αμαξωμάτων, που θα κινούνται όλες από μια νέα γενιά τρικύλινδρων συνόλων 1.200 κυβικών, που θα παρουσιάσει ο όμιλος της BMW, στον οποίο ανήκει και η Mini. Πρόκειται για κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου ίδιου κυβισμού, που θα είναι όλοι turbo και θα αποδίδουν από 78 μέχρι και 184 ίππους στις κορυφαίες εκδόσεις, που θα λέγονται και πάλι Cooper S ή SD.

Εκτεταμένες πάντως θα είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό του νέου Mini, που από πλευράς σχεδιασμού θα γίνει πιο συμβατικό σε σχέση με την τρέχουσα γενιά. Ενδεχόμενα και πιο άνετο ακόμα και στις «κοντές» του εκδόσεις, μιας και για τις πιο μεγάλες αυτό θεωρείται βέβαιο.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ