Εγιναν μόδα οι κρουαζιέρες στην Ελλάδα -Χωρίς υποδομές η χώρα μας για να υποδεχθεί τα μεγάλα πλοία

Η χώρα μας είναι ο τρίτος πιο δημοφιλής προορισμός κρουαζιέρας σε ολόκληρη την Ευρώπη. Ωστόσο μόλις 600 εκατ. ευρώ αντιστοιχούν στο κομμάτι που έχει αποσπάσει, μέχρι στιγμής η Ελλάδα από την τεράστια πίτα των περίπου 36 δισεκατομμύρια ευρώ που δαπανώνται σε ευρωπαϊκά λιμάνια από την παγκόσμια βιομηχανία της κρουαζιέρας.

Η αιτία των χαμηλών επιδόσεων της Ελλάδας δεν είναι άλλη από το μεγάλο έλλειμμα που έχει στις απαραίτητες υποδομές που απαιτούνται να διαθέτουν τα 57 λιμάνια της χώρας προκείμενου να υποδεχθούν τα σημερινά μεγάλα κρουαζιερόπλοια.

Το έλλειμμα αυτό δεν επιτρέπει στο να αναπτυχθεί το κομμάτι εκείνο του θαλάσσιου τουρισμού που αποκαλείται home –porting το οποίο και αφήνει φέρνει το περισσότερο τουριστικό συνάλλαγμα σε μια χώρα.

Με στόχο να επιταχύνει τις αλλαγές στον ιδιαίτερα ελκυστικό αυτό τομέα ο Πρωθυπουργός συναντήθηκε χθες με ανώτερα στελέχη των δύο κορυφαίων εταιριών στον κόσμο, που δραστηριοποιούνται στον τομέα της κρουαζιέρας.

Οι εκπρόσωποι της Carnival και τηςCarribean δεν έκρυψαν τον θαυμασμό τους για την πορεία της χώρας αλλά και για τις ιδέες του Πρωθυπουργού και όπως φαίνεται θα βάλουν την Ελλάδα ενεργά στους σχεδιασμούς τους, στηρίζοντας έτσι έμπρακτα τις προσπάθειες που καταβάλλονται για αύξηση του τουριστικού ρεύματος.

Ο Τζόι Φοξ, Αντιπρόεδρος της Royal Carribean Cruises και ο Τιζόρα Ίσραελ, Πρώτος Αντιπρόεδρος Ανάπτυξης Λιμένων και Προορισμών της Carnival Corporation οι οποίοι ήταν κύριοι ομιλητές στο Posidonia Sea Tourism Forum, που διεξάγεται στην Αθήνα, τόνισαν πως υπάρχει αποφασιστικότητα από την πλευρά της κυβέρνησης για την ανάπτυξη του τουρισμού και δήλωσαν πως πλέον υπάρχει αισιοδοξία για το μέλλον.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ