fbpx Η σεξιστική διαφήμιση της Samsung για τη θεωρία της Eξέλιξης που έχει εξοργίσει τους πάντες [βίντεο] | ΖΩΗ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΖΩΗ
Ο ΝΕΑΝΤΕΡΤΑΛ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ... ΣΥΖΥΓΟΣ

Η σεξιστική διαφήμιση της Samsung για τη θεωρία της Eξέλιξης που έχει εξοργίσει τους πάντες [βίντεο]

Η σεξιστική διαφήμιση της Samsung για τη θεωρία της εξέλιξης που έχει εξοργίσει
24|05|2013 | 23:09
Η σεξιστική διαφήμιση της Samsung για τη θεωρία της εξέλιξης που έχει εξοργίσει

Εντάσεις προκαλεί η νέα διαφήμιση της Samsung για το νέο Evolution Kit που μετατρέπει την τηλεόραση σε «έξυπνη» συσκευή με όλες τις παροχές και internet, καθώς φαίνεται πως έχει εξοργίσει όλες τις πλευρές, άνδρες και γυναίκες, που την αποκαλούν προσβλητική και σεξιστική.

Η διαφήμιση δείχνει έναν σύζυγο στα όρια του Νεάντερταλ να παρακολουθεί αποχαυνωμένος την τηλεόρασή του μέχρι που η σύζυγος τοποθετεί το Evolution Kit για να αναβαθμίσει τη συσκευή.

Το πρώτο πράγμα που σκέφτεται η κακομοίρα είναι πώς θα ήταν ο κόσμος εάν υπήρχε ένα τέτοιο Kit και για τον άνδρα της.

Στα επόμενα καρέ καταγράφεται πώς θα ήταν η ζωή της με έναν άνδρα που θα έπλενε, θα έκανε τις δουλειές του σπιτιού, θα μαγείρευε και όλα τα σχετικά.

Το αποτέλεσμα ήταν να πυροδοτηθούν αρκετές αντιδράσεις από οργανώσεις για τα δικαιώματα των ανδρών (!!!) που χαρακτήριζαν τη διαφήμιση ως μια από τις πιο σεξιστικές και χυδαίες που έχουν υπάρξει, ενώ άλλοι την αποκάλεσαν «φεμινιστική ερωτική ταινία».

Ωστόσο, και από την άλλη πλευρά υπήρξαν διαμαρτυρίες καθώς οργανώσεις για τα δικαιώματα των γυναικών αντιδρούν επειδή η διαφήμιση δείχνει τη σύζυγο να υπομένει όλα τα «δεινά» του άντρα της χωρίς να κάνει κάτι να αλλάξει τη ζωή της.

Υπερβολικές, ομολογουμένως, οι αντιδράσεις, αλλά σίγουρα αποτελεί ένα είδος ανεκδότου το γεγονός να διαμαρτύρονται οι άνδρες για σεξιστικές διαφημίσεις...

 

ΣΧΟΛΙΑ