Οταν ένα ζευγάρι πάει για ψώνια – Η έξυπνη κι αστεία διαφήμιση της Heineken για τον τελικό Champions League [βίντεο]

Δεν χρειάζεται σενάριο για να προκαλέσεις το γέλιο. Η ζωή η ίδια είναι πιο αστεία απ' ότι μπορεί να την παρουσιάσει ο πλέον ευφάνταστος γραφιάς. Η Heineken για τον τελικό του Champions League είχε την εξής πανέξυπνη ιδέα.

Να παρατηρεί τις αντιδράσεις ζευγαριών σε κατάστημα αγοράς επίπλων και να βάλει στα κρυφά τους άνδρες να πείσουν τις γυναίκες να αγοράσουν δύο πλαστικά καθίσματα σαν κι αυτά που υπάρχουν στις κερκίδες γηπέδων. Οποιος το κατάφερνε, θα κέρδιζε δύο εισιτήρια για τον τελικό του Champions League. Το δύσκολο ήταν πως δεν έπρεπε να αποκαλύψουν στην «καλή» τους γιατί θέλει να πάρει τα καθίσματα. Το αποτέλεσμα απολαυστικό. Οπως οι ατάκες και των ανδρών και των γυναικών. Οι σχέσεις των φύλων μέσα από μια διαφήμιση.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ