Την ετήσια λίστα Bandz, με τα πολυτιμότερα brands της χρονιάς δημοσίευσε η εταιρεία ερευνών και αναλύσεων Milward Brown Optimor.
Στην πρώτη θέση βρέθηκε η Apple καθώς το brand value της ανέρχεται στα 185 δισ. δολάρια και ακολούθησε η Google με αξία 113,7 δισ. δολάρια, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε η IBM με το brand της να εκτιμάται στα 112,5 δισ. δολάρια.
Στην τέταρτη θέση βρέθηκε η McDonalds με 90,2 δισ. δολάρια και ακολουθούν Coca-Cola (78,4 δισ.), AT&T (75,5 δισ.), Microsoft (69,8 δισ.), Marlboro (69,3 δισ.), VISA (56 δισ.) και τη δεκάδα κλείνει η China Mobile με το brand της να κοστολογείται στα 55,3 δισ. δολάρια.