Το άρωμα Chanel δημιούργησε το ακριβότερο τηλεοπτικό σποτ όλων των εποχών [βίντεο] - iefimerida.gr

Το άρωμα Chanel δημιούργησε το ακριβότερο τηλεοπτικό σποτ όλων των εποχών [βίντεο]

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Πολύ πριν το Γκάτσμπι, το 2003 – χρονιά σπατάλης σε πολλά επίπεδα – η Chanel ανέθετε στον Αυστραλό σκηνοθέτη Μπαζ Λούρμαν το τηλεοπτικό σποτ για το θρυλικό άρωμα του οίκου. Η εταιρεία δεν δίστασε να πληρώσει 28 εκατ. δολάρια.Ο Λούρμαν είχε μόλις βραβευθεί με Οσκαρ για το Moulin Rouge, η Νικόλ Κίντμαν πλασάρονταν ως η ομορφότερη γυναίκα του κόσμου – πολύ πριν τα botox - και το αιώνιο moto της Chanel για τη μία σταγόνα του Νο 5 που προκαλεί πάθη, αποτυπώθηκε αριστοτεχνικά στην οθόνη.

Το σποτ που χαρακτηρίζεται ακόμη ως η ακριβότερη διαφήμιση που έγινε ποτέ, διήρκεσε τρία λεπτά και εξακολουθεί να καθηλώνει, παρότι ακολούθησε η ρηξικέλευθη διαφήμιση με τον Μπραντ Πιτ να πείθει γιατί κάθε γυναίκα θα έπρεπε να προτιμά το Νο 5.

Ο Λούρμαν δημιούργησε τότε δύο εκδοχές του διαφημιστικού, μία τρίλεπτη και μία 30 δευτερολέπτων, που κόστισαν 28 εκατ. δολάρια, με την Κίντμαν να παίρνει τα 3,5 εκατ. δολάρια.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ