Porsche 911 Turbo: Πιο γρήγορη και high tech από ποτέ

Η Porsche 911 turbo είναι πάντα η βιτρίνα της iconic 911 και βέβαια η τελευταία γενιά της που μόλις παρουσιάστηκε δεν αποτελεί την εξαίρεση.

Κι αυτό ισχύει τόσο για τις επιδόσεις όσο και για την τεχνολογία της, ενώ για πρώτη φορά η ακόμα πιο δυνατή έκδοση turbo S είναι διαθέσιμη από την αρχή. Εδώ λοιπόν ο εξακύλινδρος boxer με τα διπλά turbo αποδίδει 560 ίππους, στη σκέτη turbo 520, ενώ οι επιδόσεις είναι σε κάθε περίπτωση κορυφαίες.

Έτσι το 0-100 ολοκληρώνεται το πολύ σε 3,2 δεύτερα και η τελική ξεπερνά τα 315 χλμ./ ώρα, ενώ προκειμένου η 911 turbo να είναι και σε αυτή την περίπτωση σταθερή διαθέτει τόσο μπροστά όσο και πίσω αεροδυναμικά βοηθήματα που ρυθμίζονται αυτόματα και ανάλογα με τις απαιτήσεις σε 3 θέσεις.

Το πραγματικό τεχνικό high light της όμως είναι η τετραδιεύθυνσή της, που αυξάνει κατακόρυφα τη δυναμική συμπεριφορά και τα όρια της, μαζί βέβαια και με την τετρακίνηση. Κατά τα άλλα τα οπίσθιά της είναι ακόμα πιο φαρδιά από αυτά της Carrera 4 και ως εκ τούτου ακόμα πιο επιβλητικά, οι χαρακτηριστικές εισαγωγές αέρα στα πίσω φτερά φυσικά και υπάρχουν και ο βασικός εξοπλισμός θα περιλαμβάνει τα πάντα, χωρίς όμως να αναιρεί την παραδοσιακά μεγάλη και πανάκριβη λίστα των εξτρά της Porsche.

Άλλωστε το all time classic σπορ μοντέλο δεν ήταν ποτέ φτηνό, πόσο μάλλον η κορυφαία εκδοχή της η 911 turbo, που στην Ελλάδα αναμένεται να φλερτάρει με τις 250.000 ευρώ.

, η πιο διάσημη εκδοχή της θρυλικής 911, πέρασε στη νέα της γενιά, εναρμονιζόμενη και με τις ατμοσφαιρικές εκδόσεις, ενώ πέρα από την απλή turbο με τους 520 ίππους θα υπάρχει και η turbo S με 560.

Προκειμένου πάντως να στρίβουν και οι δύο 911 turbo με ασφάλεια και δυναμισμό υπάρχει εκτός από την τετρακίνηση και παθητική τετραδιεύθυνση, ενώ τα αεροδυναμικά της βοηθήματα, τόσο μπροστά όσο και πίσω μποορύν να ρυθμιστούν σε τρεις διαφορετικές θέσεις.

Οπτικά η 911 turbo ξεχωρίζει από τα ακόμα πιο φαρδιά (+28 χιλιοστά από την ήδη φαρδιά Carrera 4) πίσω φτερά και τις εισαγωγές αέρα τους, ενώ στο εσωτερικό πολλά από τα εξτρά εδώ περιλαμβάνονται στο βασικό εξοπλισμό.

Όσο για την τιμή αγοράς η Porsche ανακοίνωσε στη Γερμανία περί τις 162.00 ευρώ για την απλή Porsche 911 turbo (0-100 se 3,2", τελική 315) και γύρω τις 195.000 για την turbo S (0-100 se 3,1", τελική σχεδόν 320).

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ