fbpx Αφιέρωμα-ύμνος αυστριακής εφημερίδας στην Υδρα: Η Ελλάδα χωρίς αυτοκίνητο | ΚΟΣΜΟΣ | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
ΚΟΣΜΟΣ
«ΕΝΑ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟΥΣ ΒΡΑΧΟΥΣ»

Αφιέρωμα-ύμνος αυστριακής εφημερίδας στην Υδρα: Η Ελλάδα χωρίς αυτοκίνητο

Αφιέρωμα ύμνο αυστριακής εφημερίδας στην Υδρα: Η Ελλάδα χωρίς αυτοκίνητο
22|04|2013 | 18:57
Αφιέρωμα ύμνο αυστριακής εφημερίδας στην Υδρα: Η Ελλάδα χωρίς αυτοκίνητο

Aφιέρωμα ύμνο στην Υδρα με τίτλο «Η Ελλάδα χωρίς αυτοκίνητο» και εκτενές φωτορεπορτάζ φιλοξενεί η αυστριακή εφημερίδα Courir.

Μικρά και κρυμμένα είναι τα νησιά του Σαρωνικού μπροστά στις ελληνικές ακτές, οι πράσινες Σπέτσες, ο γραφικός Πόρος και η γεμάτη θρύλους Υδρα, που έπαιξε έναν αποφασιστικό ρόλο στον ελληνικό απελευθερωτικό αγώνα και αναδύεται ως γιγάντια ράχη δελφινιού στη λάμψη της θάλασσας αλλά και απόκρημνη και απρόσιτη όπως ένα τεράστιο φρούριο, όπως αναφέρεται στην αρχή του δημοσιεύματος.

Στο δημοσίευμα γίνεται περιγραφή της πόλης της Υδρας, που «απλώνεται ως ένα τεράστιο αμφιθέατρο ανάμεσα στους τεράστιους βράχους» και προσφέρεται ιδιαίτερα την άνοιξη, όταν οι τουρίστες είναι ακόμη λίγοι, για να γνωρίσει κάποιος τους 2.700 κατοίκους της και την καθημερινότητά τους, που μεταξύ άλλων χαρακτηρίζεται από την απουσία δρόμων και αυτοκινήτων, με μοναδικό μεταφορικό μέσο τα γαιδουράκια.

Ευρείες αναφορές υπάρχουν στο ιστορικό παρελθόν του νησιού, όταν τον 18 ο αιώνα, με τους 30.000 κατοίκους του, είχε έναν τεράστιο εμπορικό στόλο και κυριαρχούσε πολιτικά και στρατιωτικά, αλλά και στη ζωή και τη δράση της Μπουμπουλίνας στην Ελληνική Επανάσταση.

Στο δημοσίευμα επισημαίνεται πως, έπειτα από μια παρακμή του νησιού εξαιτίας της μετατόπισης των εμπορικών δρόμων και της γεωγραφικής της θέσης, η Υδρα κατέστη σημαντικός τουριστικός προορισμός μετά τις δεκαετίες του 1950 και 1960, όταν άρχισαν να αναπαλαιώνονται τα παλιά σπίτια των καπεταναίων της από πλούσιους Αθηναίους και ξένους και άρχισαν να εγκαθίστανται πολλοί καλλιτέχνες καθώς και να λειτουργούν ξενοδοχεία και εστιατόρια.

ΣΧΟΛΙΑ