«Ηλεκτρονικό εισιτήριο» και χρέωση με το χιλιόμετρο στις συγκοινωνίες της Αθήνας

Ζήτημα χρόνου είναι πλέον η καθιέρωση του «ηλεκτρονικού εισιτηρίου» το οποίο θα αντικαταστήσει τα σημερινά γνωστά χάρτινα εισιτήρια και τις κάρτες απεριορίστων διαδρομών, με συνέπεια να χρεώνεται ο κάτοχός του - επιβάτης ανάλογα με τις αποστάσεις που διανύει ή και το χρόνο που πραγματοποιεί τις μετακινήσεις του.

Ηδη ο σχετικός διαγωνισμός για την επιλογή της αναδόχου εταιρείας που θα αναλάβει την εκτέλεση του έργου μπαίνει στην τελική ευθεία και οι δεσμευτικές προσφορές αναμένεται να κατατεθούν εντός του Ιουλίου, όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο Ανάπτυξης.

Το αντικείμενο του έργου είναι η μελέτη, χρηματοδότηση, εγκατάσταση, υποστήριξη λειτουργίας, συντήρηση και τεχνική διαχείριση ενός ενιαίου Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου για τις εταιρείες του ομίλου ΟΑΣΑ για 12 έτη, μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα.

Το έργο θα καλύπτει επιχειρησιακά το σύνολο των αστικών συγκοινωνιών της Αττικής, λεωφορείων, τρόλεϊ, μετρό, ηλεκτρικός και τραμ.

Το σύστημα θα αποτελείται από αυτόματες πύλες εισόδου-εξόδου, με στόχο τη μετατροπή του σε κλειστό, για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση του φαινομένου της λαθρεπιβίβασης.

Για το έργο έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον έξι υποψήφιοι: Intracom IT Services - Intrasoft International - Intracom Telecom - Intrakat, Indra Sistemas, Τέρνα Ενεργειακή - LG - CNS CO, ΑΤΕΣΕ, Ακτωρ Παραχωρήσεις - Unisystems και Ericsson Hellas.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ