CINETROLL: Όλες οι νέες ταινίες του Σαββατοκύριακου - iefimerida.gr

CINETROLL: Όλες οι νέες ταινίες του Σαββατοκύριακου

NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Ο Τάσος (ΤΑΖ) Θεοδωρόπουλος ανακαλύπτει μεταξύ άλλων τι σχέση μπορεί να έχει ένα ρεαλιστικό αστυνομικό δράμα με την ατάκα της Βλαχοπούλου «Ψεύδεσαι Σούζι και τρως».

CINETROLL: Όλες οι νέες ταινίες του Σαββατοκύριακου | iefimerida.gr 0

Ακόμα μια ελληνική ταινία δοκιμάζει την τύχη της στις αίθουσες σε μια εβδομάδα που έρχεται να αποδείξει αν η οικονομική καταστροφή της προηγούμενης ήταν παροδικό ακραίο καιρικό φαινόμενο. Με μια ιδιαιτερότητα γι αυτή την «ΜΑΤΖΟΥΡΑΝΑ»: Μολονότι προέρχεται από μια σκηνοθέτιδα που έχει «σπάσει» το ελληνικό box office με τις κωμωδίες της στο παρελθόν, την Όλγα Μαλέα, αφ ενός σηματοδοτεί μια δραματική στροφή για την ίδια στη θεματολογία της, αφ' ετέρου φαίνεται εκ των προτέρων να μη διεκδικεί εμπορικές δόξες εφ' όσον κυκλοφορεί σε πολύ περιορισμένο κύκλωμα αιθουσών (3 στην Αθήνα). Η υπόθεση αφορά σε ένα 11χρονο κορίτσι μεγαλοαστικής οικογένειας που συμμετέχει σε έναν διαγωνισμό τηλεοπτικής μαγειρική ούσα το φαβορί. Από τη μία όμως το στρες του τελικού τα εκπομπής από την άλλη η πίεση της υπερπροστατευτικής μητέρας της θα επηρεάσουν ιδιαίτερα την ψυχολογία και τη συμπεριφορά της. Οι συνεδρίες της με μια παιδοψυχολόγο θα αποκαλύψουν όμως ακόμα βαθύτερα τραύματα κι ένα μεγάλο μυστικό κρυμμένο στο παρλεθόν της.Μετά από μια μάλλον επεισοδιακή δημοσιογραφική προβολή όπως ενημερώθηκα, εφ' όσον δεν παρευρέθηκα, με τη μισή αίθουσα να σχολιάζει με ένταση χαβαλεδιάσματος, αρνητικά τα επί της οθόνης τεκταινόμενα (κάτι που δικαιολογεί στο μέλλον την απόφαση όποιας εταιρείας διανομής επιλέξει να μην κάνει προβολή για το προϊόν της) και τις μέτριες ως κακές κριτικές που πήρε η ταινία, δεν προβλέπεται ιδιαίτερα λαμπρό μέλλον για τη συνέχεια. Πρωταγωνιστούν η μικρή Μαρία Ρισκάκη και οι Ναταλία Δραγούμη, Σήφης Πολυζωίδης.

CINETROLL: Όλες οι νέες ταινίες του Σαββατοκύριακου | iefimerida.gr 1

Το ίδιο όσον αφορά τον παράγοντα «μέλλον» φαίνεται να ισχύει και για «ΤΟ ΣΩΜΑ / THE HOST» (Bαθμολογία 3 / 10) του οποίου η εισπρακτική και όχι μόνο αποτυχία στις Η.Π.Α. σε σχέση με τις προσδοκίες, φαίνεται να βάζει ακόμα ένα ευπρόσδεκτο καρφί στο φέρετρο της young adult ρομαντικής φαντασίας. Πόσο μάλλον όταν η συγγραφέας του βιβλίου στο οποίο βασίζεται δεν είναι άλλη από την Στέφανι Μέγιερ, την μπεστελίστρια της τετραλογίας του «Λυκόφωτος». Κάτι σαν συνδυασμός της χριστιανοσεξουαλικομορμονικής αλληγορίας μονογαμικής εφηβικής αφύπνισης του «Λυκόφωτος» σε συνδυασμό με το «Invasion of the Body Snatchers», το «Σώμα» εξελίσσεται σε μια μελλοντική Γη, στην οποία κυριαρχούν οι Ψυχές, εξωγήινες οντότητες που καταλαμβάνουν τα ανθρώπινα σώματα και χρησιμοποιούν το μυαλό τους και τις αναμνήσεις τους. Όμως μια αγνή κορασίδα, η Μέλανι, θα προσπαθήσει να αντισταθεί στην Ψυχή που έχει μπει μέσα της, και να την κάνει να συνεργαστούν για το καλό της ανθρωπότητας. Ξεπερνάω το γεγονός του ότι όλες οι ηρωίδες της Μέγιερ αντί για Ψυχή βασικά κάτι άλλο από ψ ονειρεύονται να μπει μέσα τους, και πάω στο δια ταύτα. Το οποίο είναι μια βαρετή μέχρι χασμουρητού νεανική περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας με εμβόλιμο ρομάντζο και φυσικά ηθικό δίδαγμα που κάνει τα ερωτικά σκιρτήματα μιας τηλεοπτικής σαπουνόπερας, να φαίνονται μπροστά σε αυτή τη σούπα, φτιαγμένα με την ψυχογραφική λεπτομέρεια ενός Ντοστογιέφσκι. Ω ναι, η αγάπη όλα τα κατορθώνει και την παρθένα τη λυτρώνει αλλά από μόνο του αυτό, σε ότι πακέτο κι αν το εντάξεις, είτε με βρυκόλακες είτε με Ψυχές σε λιγώνει. Ειδικά από τη στιγμή που δεν υπάρχει η απαραίτητη ποσότητα δράσης και καλοστημένης μυθολογίας για να το περικυκλώνει. Και κατορθώνει ακόμα και την καριέρα του Άντριου Νίκολ (Gattaca) που σκηνοθετεί, να καταβαραθρώνει.

CINETROLL: Όλες οι νέες ταινίες του Σαββατοκύριακου | iefimerida.gr 2

Την ώρα που ο Ντάστιν Χόφμαν, σε ηλικία 76 ετών και με μια τεράστια καριέρα πίσω του, αποφασίζει να ακολουθήσει και μια δεύτερη καριέρα, σκηνοθετώντας για πρώτη του φορά ταινία. Τη δραματική κομεντί "ΚΟΥΑΡΤΕΤΟ / QUARTET" (Βαθμολογία: 5 / 10) με την πάντα αξιολάτρευτη Μάγκι Σμιθ. Μεταφέροντας στον κινηματογράφο ένα θεατρικό του Ρόναλντ Χάργουντ, ο οποίος είχε κερδίσει το Όσκαρ σεναρίου για τον «Πιανίστα» το οποίο εξελίσσεται σε έναν οίκο ευγηρίας για συνταξιούχους μουσικούς. Η κλασσική μουσική, η φιλία, το «τέλος του δρόμου», το ρομάντζο, τα απωθημένα του παρελθόντος και η νεανικότητα της ψυχής που αρνείται να ακολουθήσει την ηλικιακή φθορά του σώματος σε ένα γλυκόπικρο, συναισθηματικό κουαρτέτο που σίγουρα θα συγκινήσει τους μεγαλύτερους σε ηλικία θεατές αλλά θα μπορούσε κάλλιστα να είναι και απλώς μια αξιοπρεπής τηλεταινία.

CINETROLL: Όλες οι νέες ταινίες του Σαββατοκύριακου | iefimerida.gr 3

Αλλά όχι και σίριαλ όπως αντιλαμβάνεται το υλικό του ο Ντέρεκ Σιάνφρανς της φήμης του υπερεκτιμημένου «Blue Valentine" ο οποίος ξαναχτυπά εδώ με το υπερφιλόδοξο «ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ / THE PLACE BEYOND THE PINES» (Βαθμολογία: 4 / 10) και χάνει κυριολεκτικά την μπάλα μέσα σε ένα ξώφαλτσο έπος 2μισι ωρών που μοιάζει με τηλεοπτική σειρά, ή με δύο ταινίες και ένα σίκουελ. Μη ξεγελαστείτε από τη φιγούρα του Ράιαν Γκόσλινγκ στο θρυλικό «The Drive» μολονότι κι εδώ κάνει έναν stuntman κούκλο, τραγανό και cool, με ξανθό μαλλί και ύφος αλήτικα βασανισμένο. Οδηγός μοτοσυκλέτας που μπλέκεται σε ληστείες για να μεγαλώσει το εξώγαμο παιδί της πρώην συντρόφου του Εύα Μέντεζ. Αυτά για τα πρώτα 45 λεπτά. Γιατί μετά ασχολιόμαστε με τον αστυνομικό Μπράντλεϊ Κούπερ που αναλαμβάνει τα ηνία, έχοντας καταδιώξει τον Γκόσλινγκ. Αντιμέτωπο με τις ενοχές του και τη διαφθορά στο αστυνομικό σώμα. Άλλη ταινία αυτό. Και στο τρίτο μέρος με τα παιδιά του Κούπερ και του Γκόσλινγκ που μπλέκονται με βία και ναρκωτικά. Σε μια σεναριακή τριπλέτα που διακρίνεται μεν από τις πολύ καλές και ευγενικές της προθέσεις αλλά δεν καταφέρνει να σε πείσει για την υπόσταση της σαν σύνολο. Επιλέγοντας λύσεις, συμπτώσεις και υπερβολές που αν τα έβλεπες στα «Μυστικά της Εδέμ» θα έκραζες. Με τις οποίες «υπερβολές» προσωπικά δεν έχω κανένα πρόβλημα, όπως δεν έχω και με τις αναληθοφάνειες. Αρκεί να είναι συνεπείς με το υπόλοιπο πακέτο. Όταν όμως μου δηλώνεις σαν σκηνοθετική γραμμή και άποψη ότι αυτό που θες να κάνεις δεν είναι ένα παραφουσκωμένο εμπορικό αστυνομικό δράμα, να ξέρω να πάρω και τα pop corn μου μαζί, αλλά είναι μια ρεαλιστική σύγχρονη τραγωδία και μου τη μπουκώνεις τόσο πολύ στην υπερβολή, τότε «ψεύδεσαι Σούζι και τρως» την ώρα που εγώ κοιμάμαι. Και κινδυνεύω να μου κάτσει και το pop corn στο λαιμό.

*Όλες οι ταινίες κυκλοφορούν στις αίθουσες από την Πέμπτη 11 Απριλίου

*** ακολουθήστε τον ΤΑΖ στο www.facebook.com/tazthebuzz ή στο www.twitter.com/klarinabourana. Κάντε LIKE στην επίσημη σελίδα του fb www.facebook.com/SigaikaProductions για να μαθαίνετε όσα χρειάζεστε, προκειμένου να καίτε τον εγκέφαλο (των άλλων) ή επικοινωνήστε με το terra_gelida@hotmail.com για μέιλ και υποθέσεις προσωπικής εκδίκησης.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ