fbpx Τηλεθέαση: Τι έκανε η πρεμιέρα του X Factor απέναντι στις «8 Λέξεις» | MEDIA | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
MEDIA
Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ PRIME TIME

Τηλεθέαση: Τι έκανε η πρεμιέρα του X Factor απέναντι στις «8 Λέξεις»

Η Δέσποινα Βανδή και οι κριτές, Μιχάλης Τσαουσόπουλος, Χρήστος Μάστορας, Μελίνα Ασλανίδου και Γιώργος Θεοφάνους
12|09|2019 | 18:03
Η Δέσποινα Βανδή και οι κριτές, Μιχάλης Τσαουσόπουλος, Χρήστος Μάστορας, Μελίνα Ασλανίδου και Γιώργος Θεοφάνους / Φωτογραφία: OPEN

Πρεμιέρα έκανε το βράδυ της Τετάρτης το X Factor στο OPEN που είχε να αντιμετωπίσει στη μάχη της τηλεθέασης τη σειρά του Ανδρέα Γεωργίου «8 Λέξεις».

Ξεδιπλώνονται ένα, ένα τα όπλα των καναλιών εν όψει της νέας σεζόν. Για πρώτη φορά φέτος, ο τηλεθεατής θα έχει πράγματι να επιλέξει ανάμεσα σε νέες σειρές, τηλεπαιχνίδια και show. Το OPEN έκανε την μεγάλη του πρεμιέρα με το X Factor, το βράδυ της Τετάρτης και είχε κατά βάση να αντιμετωπίσει τις «8 Λέξεις» που φαίνεται να βρίσκουν από τώρα το φανατικό τους κοινό.

Το πρώτο επεισόδιο του X Factor τα είχε όλα. Συγκίνηση, ενθουσιασμό, λαμπερές παρουσίες της κριτικής επιτροπής, ακόμη και ένα μικρό πέρασμα του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα που μιλούσε για τον βαφτισιμιό του και διαγωνιζόμενο στο παιχνίδι. Αρκούσαν όμως αυτά για να μεταφραστούν σε νούμερα τηλεθέασης;

Η μάχη της τηλεθέασης μεταξύ X Factor και «8 Λέξεις»

Το talent show του OPEN σημείωσε τηλεθέαση στα κοινά 18 - 54, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις της Nielsen (τα ποσοστά ενδέχεται να διαφοροποιηθούν με την οριστική ανάλυση τηλεθέασης) 14,6% και βρέθηκε πίσω από τις «8 Λέξεις» του ΣΚΑΙ που σημείωσαν το βράδυ της Τετάρτης τηλεθέαση 18,9%.

Το X Factor κατάφερε να προηγηθεί σε ένα τέταρτο, όπου και άγγιξε το 19%, ενώ πρέπει να σημειώσουμε πως βρέθηκε σε διψήφια ποσοστά σε όλη την διάρκεια προβολής του, πάνω δηλαδή από τον μέσο όρο του σταθμού όπου προβάλλεται.

Ο αγώνας για την τηλεθέαση βέβαια είναι «μαραθώνιος» και θα πρέπει να αναμένουμε ώσπου να διαμορφωθεί όλο το πρόγραμμα των τηλεοπτικών σταθμών ώστε να δούμε νικητές και ηττημένους στους πίνακες της Nielsen.

ΣΧΟΛΙΑ