fbpx Τηλεθέαση: Δεν χάνει το GNTM 2, αντέχουν ANT1 και «Ερωτας μετά» | MEDIA | iefimerida.gr
×
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.
MEDIA
ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΑΓΑΠΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ

Τηλεθέαση: Δεν χάνει το GNTM 2, αντέχουν ANT1 και «Ερωτας μετά»

Βίκυ Καγιά, Άγγελος Μπράτης, Ηλιάνα Παπαγεωργίου και Δημήτρης Σκουλός στα γυρίσματα του τρέιλερ του GNTM
18|09|2019 | 13:23
Βίκυ Καγιά, Άγγελος Μπράτης, Ηλιάνα Παπαγεωργίου και Δημήτρης Σκουλός στα γυρίσματα του τρέιλερ του GNTM / Φωτογραφία: STAR

Ανεβαίνει η θερμοκρασία στους πίνακες τηλεθέασης της Nielsen με τα νέα προγράμματα των καναλιών να αναζητούν ολοένα και περισσότερο κομμάτι της πίτας.

Η δεύτερη μέρα του GNTM είχε για άλλη μια φορά αποτυχίες, εντυπωσιακές παρουσίες και μια κριτική επιτροπή πιο καλοκουρδισμένη από ποτέ. Έτσι το ριάλιτι του STAR χτύπησε 30αρι στο νεανικό κοινό αφήνοντας πολύ πίσω τον ανταγωνισμό, όπως άλλωστε έκανε και εχθές. Το GNTM 2 σημείωσε 30,6% και έφτασε το 65,2% στις νέες γυναίκες από 18 έως 24 ετών.

Την ίδια ώρα η κωμωδία του ΑΝΤ1 «Αν ήμουν πλούσιος» συγκρατούσε δυνάμεις και σημείωνε τηλεθέαση 18,3% και περισσότερο ανδρικό κοινό να την επιλέγει το βράδυ της Τρίτης. Όπως αναμενόταν ανοδικά κινήθηκε και η σειρά του Alpha, «Έρωτας μετά», που αποτελεί το αουτσάιντερ της σεζόν που μοιάζει να κερδίζει την προτίμηση των τηλεθεατών. Η σειρά κατέγραψε τηλεθέαση 21,1% αντέχοντας την πίεση του GNTM. Πίσω από τον ανταγωνισμό βρέθηκε η σειρά «8 Λέξεις» στον ΣΚΑΙ που το βράδυ της Τρίτης σημείωσε τηλεθέαση 14,2% στις ηλικίες 18-54.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΣΧΟΛΙΑ