Σε πλήρη μετασχηματισμό βρίσκεται το τηλεοπτικό τοπίο και πλέον στο μεταγραφικό παιχνίδι μπήκαν ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος και η Νάνσυ Ζαμπέτογλου.
Τα σενάρια των τελευταίων ήθελαν τους δύο παρουσιαστές να κάνουν το επόμενο βήμα στην τηλεοπτική τους καριέρα και σήμερα επιβεβαίωσαν μέσα από τη ζωντανή εκπομπή «Στούντιο 4» ότι ολοκληρώνεται η συνεργασία τους με την ΕΡΤ.
Την ανακοίνωση έκανε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος στην έναρξη της εκπομπής της Παρασκευής, απευθυνόμενος στους τηλεθεατές.
Θανάσης Αναγνωστόπουλος: «Η τελευταία μας Παρασκευή εδώ στην ΕΡΤ»
«Καλώς ήρθατε! Καλή Παρασκευή… Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο Σαββατοκύριακο εδώ στην ΕΡΤ. Ευχόμαστε να είστε καλά, απ’ όπου κι αν μας βλέπετε, όπου κι αν είστε», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, έχοντας δίπλα του τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου.
Με τη δημόσια αυτή τοποθέτηση, οι δύο παρουσιαστές επιβεβαίωσαν τις φήμες που κυκλοφορούσαν το τελευταίο διάστημα σχετικά με την αποχώρησή τους από τη Δημόσια Τηλεόραση.
Δείτε το βίντεο
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως με τη νέα τηλεοπτική σεζόν οι δύο παρουσιαστές θα βρίσκονται στον ΣΚΑΙ.
Να σημειωθεί πως το «Στούντιο 4» συμπλήρωσε τέσσερις πετυχημένες τηλεοπτικές χρονιές, με βασικό χαρακτηριστικό τις αποκαλυπτικές όσο και ουσιαστικές συνεντεύξεις που παραχωρούσαν οι φιλοξενούμενοι της εκπομπής.