«Ώρα χορού» από τη Νικόλ Αλεξανδροπούλου: Η πρώτη σειρά ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ, αφιερωμένη αποκλειστικά στον χορό - iefimerida.gr

«Ώρα χορού» από τη Νικόλ Αλεξανδροπούλου: Η πρώτη σειρά ντοκιμαντέρ της ΕΡΤ, αφιερωμένη αποκλειστικά στον χορό

Παναγιώτης Παράσχου χορευτής
Παναγιώτης Παράσχου, χορευτής, στιγμιότυπο από την εκπομπή «Ωρα χορού»
NEWSROOM IEFIMERIDA.GR

Η Νικόλ Αλεξανδροπούλου υπογράφει μία εκπομπή αφιερωμένη στον χορό μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ.

Τι νιώθει κανείς όταν χορεύει; Με ποιον τρόπο τον απελευθερώνει; Και τι είναι αυτό που τον κάνει να αφιερώσει τη ζωή του στην Τέχνη του χορού;

Μία σειρά από ντοκιμαντέρ αφιερωμένα στο χορό

Από τους χορούς του δρόμου και το tango μέχρι τον κλασικό και τον σύγχρονο χορό, η σειρά ντοκιμαντέρ «Ώρα Χορού» επιδιώκει να σκιαγραφήσει πορτρέτα χορευτών, δασκάλων και χορογράφων σε διαφορετικά είδη χορού και να καταγράψει το πάθος, την ομαδικότητα, τον πόνο, την σκληρή προετοιμασία, την πειθαρχία και την χαρά που ο καθένας από αυτούς βιώνει.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η σειρά ντοκιμαντέρ «Ώρα Χορού» είναι η πρώτη σειρά ντοκιμαντέρ στην ΕΡΤ αφιερωμένη αποκλειστικά στον χορό. Μια σειρά που ξεχειλίζει μουσική, κίνηση και ρυθμό. Μία ιδέα της Νικόλ Αλεξανδροπούλου, η οποία υπογράφει επίσης το σενάριο και τη σκηνοθεσία και θα μας κάνει να σηκωθούμε από τον καναπέ μας. Η εκπομπή προβάλλεται κάθε Κυριακή στις 17.00 στην ΕΡΤ2

(Α΄ Κύκλος) - Επεισόδιο 2ο: «Τατιάνα Παπαδοπούλου»

Αυτή την Κυριακή, 13 Μαρτίου στις 17.00 το επεισόδιο είναι αφιερωμένο στην Τατιάνα Παπαδοπούλου. Οταν η Τατιάνα Παπαδοπούλου βρισκόταν στην Βασιλική Ακαδημία Χορού του Λονδίνου κάνοντας όνειρα για την καριέρα της, δεν φανταζόταν ότι κάποια στιγμή ένα αυτοκινητιστικό ατύχημα θα την άφηνε στο κρεβάτι για μήνες με κίνδυνο να μην ξαναπερπατήσει. Η ίδια όμως, όχι απλώς κατάφερε να περπατήσει, αλλά και να ξαναβάλει τα παπούτσια του χορού πρώτα ως χορεύτρια κι έπειτα κυρίως ως χορογράφος και καλλιτεχνική διευθύντρια, ιδρύοντας την επαγγελματική ομάδα «Χορευτές του Βορρά» στη Θεσσαλονίκη.

Τατιάνα Παπαδοπούλου
Η Τατιάνα Παπαδοπούλου εξομολογείται τις βαθιές σκέψεις της στη Νικόλ Αλεξανδροπούλου, η οποία βρίσκεται πίσω από τον φακό
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Την συναντάμε εκεί και αποκτούμε σπάνια πρόσβαση στην οντισιόν χορού στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης για την στελέχωση της ομάδας της. Ακούμε την ιστορία της και παρακολουθούμε τους χορευτές της να χορεύουν με φόντο τον Θερμαϊκό.

Ανάμεσα τους και ο πρώτος κωφός επαγγελματίας χορευτής της Κρατικής που υπήρξε μαθητής της από μικρός. Παράλληλα, η Τατιάνα Παπαδοπούλου εξομολογείται τις βαθιές σκέψεις της στη Νικόλ Αλεξανδροπούλου, η οποία βρίσκεται πίσω από τον φακό.

Τατιάνα Παπαδοπούλου
Η Τατιάνα Παπαδοπούλου κάνει αναδρομή στην καριέρα της

Στην εκπομπή μιλούν: Παναγιώτης Παράσχου χορευτής, Αρετή Κουτσικοπούλου, συνιδιοκτήτρια σχολής χορού Αrabesque, Χρίστος Γαλιλαίας, καλλιτεχνικός διευθυντής Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, Αντώνης Σουσάμογλου, βιολονίστας-συνθέτης.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Χρίστος Γαλιλαίας
Χρίστος Γαλιλαίας, καλλιτεχνικός διευθυντής Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης
Παναγιώτης Παράσχου χορευτής
Παναγιώτης Παράσχου χορευτής
Αρετή Κουτσικοπούλου
Αρετή Κουτσικοπούλου, συνιδιοκτήτρια σχολής χορού Αrabesque

Σκηνοθεσία-Σενάριο-Ιδέα: Νικόλ Αλεξανδροπούλου
Αρχισυνταξία: Μελπομένη Μαραγκίδου / Διεύθυνση Φωτογραφίας: Νίκος Παπαγγελής / Μοντάζ: Σοφία Σφυρή / Πρωτότυπη μουσική τίτλων/ επεισοδίου: Αλίκη Λευθεριώτη / Τίτλοι Αρχής/Graphic Design: Καρίνα Σαμπάνοβα
Ηχοληψία: Τάσος Καραδέδος / Επιστημονική Σύμβουλος: Μαρία Κουσουνή
Διεύθυνση Παραγωγής: Τάσος Αλευράς / Εκτέλεση Παραγωγής: Libellula Productions.

ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο 
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ
Tο iefimerida.gr δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. Χρήστες που δεν τηρούν τους όρους χρήσης αποκλείονται.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ